Elbereth Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Ser at det har kommet en ny Diorshow, jeg har i alle fall ikke sett den før... Noen der ute som har prøvd denne? Bruker til vanlig Diorshow vannfast og er fornøyd med den.
Fresi Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Jeg har. Hvis du vanligvis bruker vannfast Diorshow: IKKE kjøp den. Jeg har aldri vært borti en mascara som smitter mer av. Kommer derfor ikke til å kjøpe den igjen. Dessuten skal den legges med en spesiell teknikk som jeg syntes var vanskelig å få til.
panda Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Takk for tipset! Tenkte jeg skulle kjøpe meg den imorgen, men da går jeg heller for Diorshow vannfast.
Gjest Blanca Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Jeg kjøpte den for en tid siden, men returnerte den siden jeg fikk kløe og røde øyne av den. Konsistensen er ganske tykk, og ei jeg kjenner sier den klumpet seg veldig etter kort tid. Pluss for veldig fin, sort og blank farge.
Liskat Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Jeg har også vurdert å prøve, men etter denne tråden tenker jeg det blir Diorshow Backstage som vanlig
Elbereth Skrevet 26. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2007 Takk for tips, Fresi. Da blir det den vanlige.
Karamell Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Jeg har brukt den ordinære i lang tid og kjøpte den nye nå for ikke lenge siden. Den var helt umulig å legge fint!!! Ble skikkelig sur av det Nei, den vanlige er best..
Gjest DyneTryne Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 (endret) Men øy, dere som har den vanlige: Det var min forrige mascara, og jeg ble pottesur på den! Det var en slags vakumeffekt som gjorde at plutselig var alt innholdet på børsten, så jeg måtte lukke den igjen og kaste den veggemellom før alt innholdet datt av igjen. Skjedde hver dag, så jeg begynte å sove med sminke på og håpte den så like fin ut neste morgen Gjør deres også dette? Nei takke seg til max factor MASTERPIECE som vi alle har sett i reklamen hoho! Den rammer mine øyne inn perfekt og gir meg et blikk som en geisha :D Endret: Bortsett fra at jeg ikke har enkle geishaøyelokk Endret 26. april 2007 av DyneTryne
Gjest Deception Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 Gjør deres også dette? ← Min gjør ikke det, og jeg har kjøpt den mange ganger (den vannfaste). Men jeg har hørt problemet fra flere hold, så det kan muligens lønne seg å ta vare på kvitteringen og reklamere hvis det skulle skje igjen. Blackout har jeg lest mye dritt om, så jeg holder meg til den såkalte vannfaste (yeah, right), som jeg er veldig glad i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå