Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sko anbefaler du til korpsuniform (jente 8 år)? De skal være sorte, men må også være gode å gå i. Hun skal gå i barnetoget i Oslo, det er jo en utfordring i seg selv ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eccosko er en favoritt blant de som spiller i korps. De lager også barnesko.

Gjest Leiababe
Skrevet

ja, kjøp Eccoc sko. Jeg spilte selv i korps, og minnes de 17 mai med dårlige sko :frustrert:

Skrevet

Hvis du ikke har lyst på veldig dyre sko, kjøp et par vanlige sorte joggesko. Viktig at de blir gått inn før den store dagen, uansett hva du velger.

Skrevet

Ikke joggesko til korpsuniform. Selv om det er her snakk om barn så bør man tenke litt på hvordan det ser ut.

Gjest baby-E
Skrevet
Ikke joggesko til korpsuniform. Selv om det er her snakk om barn så bør man tenke litt på hvordan det ser ut.

:Nikke:

Pass på at hun får gått masse med dem før 17 mai. Nye sko på 17 mai er ikke smart.

Skrevet
Nye sko på 17 mai er ikke smart.

Vil bare signere på og understreke denne en gang til. Nye sko 17. mai kan fort bli veldig vondt... :sjenert: Du verden så godt det var når føttene mine sluttet å vokse, så jeg kunne bruke de samme uniformsskoene flere år på rad! De passet jo ikke å bruke til annet enn uniform, så det tok litt tid å gå dem inn... (Tror faktisk jeg klarte meg med ett par fra jeg var 12-13 til jeg var 19! Da var de blitt skikkelig gode.)

Jeg er også enig i at joggesko ikke passer til uniform.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...