Dorri Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Har du blitt spådd og stemte det? Hva spurte du om? Har så lyst til å bli spådd når det gjelder alt mulig rart, men man må vel begrense seg innen noen spm?
Gjest Frøken Titt Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Jeg ble spådd av hun Kjente (Elisabeth heter hun vel?) over telfonen for 5-6 år siden. Noe stemte, men samtidig syns jeg hun hang seg litt over på å spille psykolog ved å veilede meg i stedet for å spå meg. Noe stemte, noe stemte ikke altså... Hun spådde at om en 2-3 ukers tid ville mitt forhold til min eks ta slutt. Det gjorde det etter nøyaktig to uker, men jeg tror egentlig at jeg fikk et slags press på meg over det hun sa (ting om min eks b.l.a), så på en måte tror jeg kanskje at slutten på forholdet ble provosert frem. Og det sier jo seg selv at når man ringer og ber om kjærlighetsråd, da går det vel ikke så veldig bra med kjærleika alltid heller kanskje?
Wildy Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Jeg ble spådd for mange år siden. Hun fikk spørre om hva hun ville og skulle ut fra det og sine kort kunne forutsi ting som ville skje meg. Jeg skulle få barn ( what a bomb...), tre totalt, en jente og to gutter,og de skulle komme tett. Nå har jeg to store jenter og ingen planer om flere.Jeg skulle få lette svangerskap og fødsler. Jeg spydde i fire måneder i strekk for deretter å halte rundt med hofte-og bekkenplager resten av svangerskapene. Den første fødselen var et mareritt, men nummer to kom derimot rask og greit. Jeg skulle ha en glitrende karrierer inne salg; jobber nå innen helse. Det nærmeste jeg har vært salg er lodd.... Drømmemannen, min livs kjærlighet ,skulle være høy, mørk og arbeide innen finans/bank/administrativt. Far til mine barn er rørlegger, min nåværende samboer driver eget flyttebyrå....høyden er det ingenting å si på,men ingen av de er mørke. Alt i alt var det lite som stemte, men nå syntes jeg også det var rimelig ambisiøst å skulle kunne forutsi en persons liv utfra så lite opplysninger og kort.....Men dama driver den dag i dag stor inne spåing......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå