Salute Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Jeg pleier alltid å klippe meg ganske kort på håret, nå kunne jeg tenke meg noe nytt. Syns slike frisyrer er ganske pen, så hvordan må håret klippes for at det skal vokse slik? Sist jeg klippet meg så klippet frisøren det veldig kort i nakken og på siden, litt lengre på toppen også ble det gradvis lengre fram mot luggen. http://aycu31.webshots.com/image/12510/200...77388065_fs.jpg
NullHull Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Hva om du tar med deg dette bildet til frisøren din og spør? Jeg har ofte tatt med meg bilder av frisyrer når jeg har ønsket noe nytt, veldig greit i grunn
Salute Skrevet 25. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2007 ja, men hvis jeg skal gjøre det selv da?
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 (endret) Hva om du tar med deg dette bildet til frisøren din og spør? Jeg har ofte tatt med meg bilder av frisyrer når jeg har ønsket noe nytt, veldig greit i grunn ← jeg leste innlegget ditt litt feil så jeg sletta innlegget mitt.... Endret 26. april 2007 av TuttaCalcutta
Gjest miobell Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 ja, men hvis jeg skal gjøre det selv da? ← vil egentlig fraråde deg gjøre dette selv. frisyrer med lengde er ikke lett få til fint på egenhånd. kjæresten min har denne frisyren. Synes det ser bra ut - men må stusses noe ofte for å ikke bli for langt...
Salute Skrevet 25. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2007 Men tror dere jeg vil kle slikt hår? Føler meg litt teit som spør, hehe... Hvis dere ser på bildet så pleier jeg å være slik. Litt lengre nå enn når dette bildet ble tatt. Jeg har også litt bølger i håret, fungerer det da? http://www.photo-host.org/img/439701md2.jpg
Merneith Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Men tror dere jeg vil kle slikt hår? Føler meg litt teit som spør, hehe... Hvis dere ser på bildet så pleier jeg å være slik. Litt lengre nå enn når dette bildet ble tatt. Jeg har også litt bølger i håret, fungerer det da? http://www.photo-host.org/img/439701md2.jpg ← Er du en britisk agent i arbeidstiden? For å være helt ærlig, så synes jeg hårfrisyren du linket til i starten ikke er ideelt for gutter over 20 år. Jeg får i hvert fall veldig assosiasjoner til fjortiser. Fra bærum Synes du var fin som du er. Men jeg tror forresten ikke bølger er heldig for halvlange frisyrer. Det er en grunn til at mange kvinner bruker rettetang..
Gjest LizT Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Heisann! Jeg er frisør, og vil du ha denne looken, bør du dra til frisør, for det er en del nøye klipping og måling for å klippe slike frisyrer, selv om det ferdige resultatet ikke ser slik ut...
Salute Skrevet 25. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2007 Er du en britisk agent i arbeidstiden? ← hehe, hadde vært gøy det. Får nøye meg med å leke han på bilder. Okay, så jeg må til frisøren altså.
Gjest miobell Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 Er du en britisk agent i arbeidstiden? For å være helt ærlig, så synes jeg hårfrisyren du linket til i starten ikke er ideelt for gutter over 20 år. Jeg får i hvert fall veldig assosiasjoner til fjortiser. Fra bærum Synes du var fin som du er. Men jeg tror forresten ikke bølger er heldig for halvlange frisyrer. Det er en grunn til at mange kvinner bruker rettetang.. ← Er litt enig i det at slikt halvlangt hår lett assosieres med gutter i tenårene, gjerne fra bærum , MEN, hehe.. det spørs jo veldig hvordan en ser ut og ter seg elles. Stusser en det så det ikke blir FOR langt , har man det i litt frisyre , så er det gjerne fint også på gutter over 20 ( som min kjære ) Alt er avhengig av resten av looken vettu -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå