Gjest care Skrevet 4. mars 2003 #1 Skrevet 4. mars 2003 Jeg tenker på vg reklamen og så slo deg meg når jeg leser innlegg her inne som jeg må le av. Vel, har det stormet her inne i det siste, men jeg må ærlig si at det har en viss underholdningsverdi.Jeg ler og humrer over at enkelte her inne tar den andres synspunkter om seg selv så jævla alvorlig...men, jeg skjønner også at det kan bli et problem for noen. Men tross alt....dagen er ikke helt den samme uten KG :blunke:
waco Skrevet 4. mars 2003 #2 Skrevet 4. mars 2003 Du har rett i det Care... det skal være godt gjort og ikke få en god latter når man er her inne... Tenk dere.... så mange kvinneflokser på et brett.... rart det blir bølgedaler og andre kvinnerelaterte intriger? W
Gjest care Skrevet 4. mars 2003 #3 Skrevet 4. mars 2003 Tenk dere.... så mange kvinneflokser på et brett.... rart det blir bølgedaler og andre kvinnerelaterte intriger? Vel, nå var ikke dette en invitt til at du skulle få en anledning til å drite ut kvinnekjønnet. Ville bare påpeke at KG har en underholdningsverdi....til og med når menn tilstedet.... :blunke:
waco Skrevet 4. mars 2003 #4 Skrevet 4. mars 2003 Hallo Care, tror du ikke jeg ler like godt som dere?
Gjest care Skrevet 4. mars 2003 #5 Skrevet 4. mars 2003 Hallo Care' date=' tror du ikke jeg ler like godt som dere?[/quote'] Hva er det slags "god dag mann økseskaft svar"?
waco Skrevet 4. mars 2003 #6 Skrevet 4. mars 2003 Se nå blir du sur igjen. Bare snakker littegranne granne om at kanskje alle koser seg her, men neida slike ting skal misforstås.... ikke rart så mange godter seg da. W
Nala Skrevet 4. mars 2003 #8 Skrevet 4. mars 2003 Du har så rett så rett, Care. Dagen ER ikke den samme uten KG. Her får man dekt en rekke behov, så som behovet for å le, gråte, dele tankene sine osv. Kjempekjekt! Så er det bare å huske på at man ikke må ta seg selv så høytidelig her inne, så blir KG-dagen ENDA bedre :D
Mann 40 Skrevet 23. mars 2003 #11 Skrevet 23. mars 2003 Se nå blir du sur igjen. Bare snakker littegranne granne om at kanskje alle koser seg her, men neida slike ting skal misforstås.... ikke rart så mange godter seg da. W Hun ble ikke sur, hun stilte et godt spørsmål.
Gjest sexysadie Skrevet 23. mars 2003 #12 Skrevet 23. mars 2003 Care Helt enig med deg i d at dagen blir ikke d samme uten KG. Har vært innom flere diskusjonsgrupper men KG er virkelig helt spesielt.
Skusla Skrevet 23. mars 2003 #14 Skrevet 23. mars 2003 Å ja, er så enig så enig... Tar meg i å sitte her myyye av kvelden, og dagen for den saks skyld. Må nesten innom å titte litt, se om det er kommet noen nye innlegg osv... Bare en liiiten stund da, å så ender det opp med at jeg sitter her i to timer..... Kg er supert!
Gjest indiangranny Skrevet 23. mars 2003 #15 Skrevet 23. mars 2003 Vi er vel KG mane hele gjengen. Derfor må vi ha vårt opium daglig hilsen
Tusenfryd Skrevet 24. mars 2003 #16 Skrevet 24. mars 2003 Jeg har ikke vært på KG i helgen... det gikk overraskende bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå