Gå til innhold

Kjønnsbehåring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tilbrakt påsken på Gran Canaria, og pleier å oppholde meg på nakenstranden m. min kone.

Det er først gang på flere år at behårete kvinnekjønn var i overtall.

Endelg ser kvinner/jenter normal ut nedentil.

Et behåret kjønn er tegnet på en voksen kvinne på samme måte som bryster i en manns øyne.

Jeg har forundret meg over at kvinner på død og liv skal se ut som jentunger nedentil.

For meg og de fleste menn ( tror jeg ), er et barbert underliv "turnoff".

Jeg forventer meg mange motreaksjoner her!

Mann ( gift ) og ikke en kikker!

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet (endret)

Så det finnes ingen mellomting for deg?

Jeg synes det er penest når leppene er barbert og det er litt hår igjen på venusberget, en stripe f.eks.

De fleste menn jeg har snakket med mener forresten at helt glatt er best, og hår er turn-off. Men det spiller da ingen rolle for meg som aldri skal vise underlivet mitt til dem. Så hvorfor har du så stort behov for at andre skal ha hår nedentil, du som er gift og alt? :)

Endret: venusberg, ikke fleskeberg.

Endret av DyneTryne
Skrevet

Blir visst aldri ferdig med debatten om kjønssbehåring.....

Jeg har den frisyren jeg liker best, med den følge at jeg er trendy omtrent hvert tiende år.... :ler: Hva andre menn ( eller kvinner..) mener/ønsker driter jeg en lang marsj i, det er kun en mann som ser mitt underliv,nemlig min kjære, og så lenge vi begge er fornøyd kan andre mene hva de vil om hvordan kjønnsbehåring skal være....

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Hvor mange ganger skal denne diskusjonen her taes opp? :klaske:

Du er vel av den eldre garde og liker "behåring", som du så fint kaller det. Og da skal du få lov til det. Jeg er nok en del yngre enn deg tror jeg, og for min generasjone er dette helt normalt, og mange av oss liker det sånn.

Slapp off mæn, du slipper å ta i oss. Du slipper til og med å se på oss der nede, for vi vil ikke vise oss frem til deg uansett. :)

Skrevet

Jeg syns dette blir for tåpelig.

Jeg trodde dette var et noenlunde seriøst forum.

I stedet for seriøse meninger blir det antydet at jeg er både det ene og det andre.

Skjerp dere!

Jeg har ikke forsøkt å støte noen!

Gjest Merete
Skrevet

Hvorfor gjør dere narr av trådstarter? Jeg er kvinne, og jeg synes også at det er utiltrekkende med barberte kjønn. Nå kan dere bare latterliggjøre meg også! Kom igjen!

(Og nei, jeg begynner ikke å onanere når jeg tenker på hverken barberte eller ubarberte underliv. Det tror jeg ikke TS gjør heller. Det må da være lov til å gi uttrykk for sine preferanser?)

Skrevet

For meg og de fleste menn ( tror jeg ), er et barbert underliv "turnoff".

Jeg forventer meg mange motreaksjoner her!

Mann ( gift ) og ikke en kikker!

Du burde ikke tro noe på andres vegne; da blir det bare feil!...................

Jeg synes det er pyton med hår der nede. Ekkelt rett og slett.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg er barbert og de fleste menn foretrekker det tror jeg. Alle som jeg har snakket med foretrekker det glatt eller frisert!

Skrevet

Jeg synes det er trist at samfunnet i dag er preget av en negativ holdning til det som er naturlig. (Personlig forbinder jeg barberte kjønn med jenter som ikke er kommet i kjønnsmoden alder, evt. lite hår med jenter som nylig har kommet i puberteten, noe i hvertfall ikke jeg synes er en opphissende tanke).

Gjest Elfrida
Skrevet
Jeg synes det er trist at samfunnet i dag er preget av en negativ holdning til det som er naturlig.

Jeg og. Ja til fullskjegg på alle menn! :ironi:
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg foretrekker at mannen er barbert på ballene og er frisert rundt roten. En fullt behåret mann med masse hår på ballene er ikke noe godt å suge og smake på. Bør iallefall barbere ballene så de er myke å glatte å ta og smake på ;)

Skrevet
Jeg synes det er trist at samfunnet i dag er preget av en negativ holdning til det som er naturlig. (Personlig forbinder jeg barberte kjønn med jenter som ikke er kommet i kjønnsmoden alder, evt. lite hår med jenter som nylig har kommet i puberteten, noe i hvertfall ikke jeg synes er en opphissende tanke).

Endelig en som har forstått spørsmålet mitt!

Gjest baby-E
Skrevet
Et behåret kjønn er tegnet på en voksen kvinne på samme måte som bryster i en manns øyne.

Så det som skiller en pike fra en dame er hår nedentil? Og bryster?

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

Helt enig med trådstarter. "Dotten" er noe av det som skiller voksne jenter fra småjenter, og er faktisk en "opphisselsesfaktor" på lik linje med bryster, som TS skriver. Hvorfor jenter her inne hele tida skriver at menn vil ha det glattbarbert skjønner jeg ikke.

Har yngre menn idag et ønske om at jentene skal se ut som småjenter hele livet?

Nei, totalt turn off, minner dessuten om ribbet kalkun...

Gjest DyneTryne
Skrevet

Mener DU.

Min mener det er fint å se ut som en flyplass og det gjør jeg og. Problemet er løst. Har dere ikke egne damer dere kan prakke hårgalskapen deres på framfor å sitte her og styre?

Skrevet

Vel... nå er det helt andre ting jeg først og fremt forbinder med min opplevelse av å være voksen kvinne enn frisyren på underlivet mitt. På samme måte som jeg ikke føler meg mindre feminin eller "naturlig" med kort hår enn med langt hår på hodet.

Blir jeg mindre kvinne om jeg har mindre bryster? Mindre kvinne om jeg er glattbarbert? Mere kvinne om jeg har full busk i behold?Eller mere kvinne med noen kilo ekstra på kroppen slik at hoftene og baken blir større?Hva om jeg går ned i vekt, forsvinner min kvinnelighet også?

Og hva med menn? Er menn som fjerner hår på brystet egentlig mindre menn? Eller er de med rik kroppsbehåring mere menn enn de som har lite/moderat hårvekst? Hva med hår på ryggen? "Veiviser" på magen, er man ordentlig mann uten den?Skjegg? Er det egentlig naturlig å barbere seg i ansiktet?

For all del, jeg mener ikke (!!!!!!) at alle skal like hverken det ene eller det andre når det kommer til frisyre nedentil.Hver sin smak og sine preferanser, og takk og lov for det.Men det er faktisk bare smak og behag her, hva man liker er forskjellig og det ene er ikke mere riktig enn det andre.Poenget er kanskje heller om man ha det man selv trives med og ønsker seg, eller om man føler press for å leve opp til og etterfølge andres krav til utseende.

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet
Mener DU.

Min mener det er fint å se ut som en flyplass og det gjør jeg og. Problemet er løst. Har dere ikke egne damer dere kan prakke hårgalskapen deres på framfor å sitte her og styre?

Har egen dame, som du kaller det, og hun har en nydelig dott. Angående "hårgalskap" bør du kanskje rette henvendelsen til "skaperen" som utstyrte mennesket med dette. Der er faktisk en helsemessig mening med dette også. Men, dette er jo egentlig ikke et problem, vi har det jo slik vi vil ha det alle..både de som vil ha underlivet til småjenter, og vi som vil ha voksne kvinnfilk.

Gjest baby-E
Skrevet (endret)
både de som vil ha underlivet til småjenter, og vi som vil ha voksne kvinnfilk.

selv om min samboer liker at det ikke er skog der, så betyr ikke det at han liker småjenter. Da hadde han jo ikke vær sammen med meg.

Det er heldigvis mer en kjønnshår som skal til for at han ser på meg som en kvinne.

Og det er ikke alle som liker hår i maten.

Endret av baby-E

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...