gard Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hei Som noen av dere husker har jeg irritert meg litt over SAS ved tidligere anledninger. Jeg kom meg såvidt til Paris ifjor pga streik og da jeg skulle til Asia i november ifjor endte jeg opp med å betale 26000 kroner for business men siden det ikke var plass på business på den aktuelle datoen ble jeg flyttet over på Thai økonomi uten noen som helst kompansasjon. På mandag fløy jeg til Gøteborg via København og jeg hadde businessklasse billett (siden det var det eneste som var tilgjengelig). På vei tilbake ble jeg rammet av streiken i København og dermed ble det et par timers forsinkelse på Gøteborg flyplassen der jeg måtte stå 1 1/2 time i kø for å få booket om billetten. Jeg ble da satt på et Widerø fly til Oslo og ankom der igår kveld...men der var også flighten nærmere 2 timer forsinket så jeg kom hjem igår natt kl 02.30...herlig når man skal på jobb dagen derpå SAS har brukt mye penger den senere tid for å relansere service. Jeg så ikke så mye til dette igår selv om jeg kom hjem 4 1/2 time forsinket. I henhold til SAS bladet skal det å fly business være deres beste produkt....men det hjalp meg ikke så mye da jeg måtte stå 1 1/2 time i kø på flyplassen i Gøteborg. Det toppet seg til slutt da jeg kom inn på flyet fra Oslo til Stavanger og hadde sete på første rad og jeg håpet dermed at jeg skulle komme fort av flyet. Men det var ingen plass til sekken min så jeg spurte flyvertinnen om hvor jeg kunne plassere den. Hun svarte da at det ikke var noen hemmelig skap der fremme så jeg måtte bare gå bakover å plassere sakene min der som det var plass. Dermed måtte jeg vente til mer eller mindre alle var gått av flyet for å hente sakene mine da vi landet. Jeg vet at alle i SAS mest sannsynligvis gjorde alt de kunne for å få meg hjem..men hva med å gi oss noe mat og drikke fordi vi måtte vente? Hva med bonuspoengene som jeg skulle hatt for denne turen? Jeg så absolutt ingenting til denne relanseringen av service.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå