Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å bestille noen Camper sko fra amazon, og nå lurer jeg litt på størrelsene...

Har ikke hatt noen Camper sko før, og har heller ikke prøvd noen. Hvordan er de i størrelsen? Jeg bruker stort sett 39 i sko, men også 38 noen ganger. Har hørt at Camper er store i størrelsen, men ser samtidig på endel reviews at erfaringene er motsatte...Og i størrelsesguiden på amazon står det at man skal bestille det man bruker til vanlig...Blir litt forvirret!

Noen med erfaringer?

Skoene det dreier seg om er disse:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...LNF1FK&v=glance

og disse:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...LNF1FK&v=glance

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg har de første bare i pumps-variant, og jeg bruker min vanlige størrelse. Jeg har flere par Camper-sko og alle passer i samme størrelse.

Skrevet

Goddamn it....de eneste nettbutikkene jeg har funnet med disse skoene sender visstnok ikke til Norge...

Noen som vet om noen skobutikker som gjør det? Har sett på lille vinkel, men de har ikke disse modellene...

Skrevet

Takk, men de har heller ingen av disse...

Skrevet

Tusen takk for det! :)

Fant samme skoen som de er utsolgt for her i byen. Får håpe alt gikk rett for seg...er ikke såå stø i tysk, hehe. Blir også spennende å se om størrelsen passer...Men de har vel returordninger?

Skrevet

Regner med det er vanlige Eu regler for retur. Har ikke sjekket så nøye ennå. Hvilken sko kjøpte du da?

Skrevet

Sjekket, du får med et skjema for retur + at du må dekke returkostnader selv. Regner med at det er 14 dager + for retur fra utlandet.

Skrevet

Flittig pike, du er! :)

Jeg kjøpte de skoene som er nr 113 i venstremargen når du trykker på Campers....Fikk ikke til å linke. Er sorte "lukkede" Minie Pumps med en runding på siden i det svarte skinnet, hvis jeg skal beskrive dem... :sjenert:

Skrevet

Jeg kjøpte de skoene som er nr 113 i venstremargen når du trykker på Campers....Fikk ikke til å linke. Er sorte "lukkede" Minie Pumps med en runding på siden i det svarte skinnet, hvis jeg skal beskrive dem... :sjenert:

Tydligvis de samme som jeg puttet i handlekurven min! utrolig deilige sko, har noen halvhøye brune støveletter også.

Skrevet
Tydligvis de samme som jeg puttet i handlekurven min! utrolig deilige sko, har noen halvhøye brune støveletter også.

Du har god smak! ;)

Hvordan synes du at størrelsen i Camper er i forhold til andre? Er veldig spent på om den jeg har bestilt er for stor (39). (Bruker som nevnt for det meste 39 i alle typer sko, men noen ganger også 38...)

Skrevet

Til vanlig bruker jeg 38-39, de fleste Camperskoen har jeg i 39 bortsett fra et par støvletter og pelotas som jeg har i str 38. Det kan variere litt mellom modellene og jeg har ganske brede føtter.

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilke det var, men greide ikke å finne det ut.

Hvis du høyreklikker på bildet og trykker "view image" (eller vis bilde eller noe hvis du har norsk nettleser) så kommer du direkte til bildet og kan linke til det.

Annonse
Skrevet

Hmm...de er sorte på min skjerm...og i bestillingsskemaet står det "negro"..

Kanskje linken er feil?

Gjest Veronica Mars
Skrevet
Hmm...de er sorte på min skjerm...og i bestillingsskemaet står det "negro"..

Kanskje linken er feil?

Tror nok det. ;)

Skrevet

De Camperskoene jeg har hatt har vært helt normale i størrelsen (38), men de er kanskje litt brede i foten? Har sittet godt på mine bein. De høye støvlettene de har kan jeg imidlertid ikke bruke - de har altfor stor vidde for meg.

Skrevet

Høres bra ut...Jeg har nemlig veldig brede føtter og har problemer med å finne penere sko og støveletter som passer pailabbene mine..:)

Jeg får forresten fremdeles opp sorte ankelstøveletter når jeg klikker på linken min...Noen flere som ser lilla??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...