Dixie Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hei. For første gang i mitt liv gikk jeg til sånn "ordentlig" frisør, og jeg har aldri vært mer misfornøyd!! Hn har gjort helt motsatt av det jeg ba om, og farget deler av håret mitt rødt og mørkt. Jeg ga henne ganske frie tøyler, men presiserte at jeg skulle være blond, og heller blondere enn jeg er, siden det går mot sommer. Jeg klippet det ikke da, men sa at jeg skulle klippe tuppene snart. Slik hun farget det blir det finest når jeg får klippet det opp og lagd pannelugg... Jo mer jeg ser på det, jo mer misfonøyd blir jeg. Og jeg betalte søren meg 1300 kr for det:-( Kan jeg klage, og hva kan jeg event kreve??
Gjest DyneTryne Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Jupp! en gang de klippet lugg på meg, den så ut som en 50årings hentesveis, tynn og kjip. Hun fikset det gratis siden hun hadde gjort feilen Litt verre hvis du har fått rødt hår og skal ha blondt, men alt er mulig. Jeg hadde kullsort hår med knallblå skrålugg (jadajada ) og fikk bleket det helt hvitt før jeg fikk min naturlige farge tilbake. Bare mas og stå på krava! :D
Gjest Talula Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Selvsagt kan du klage. Du ba om at de skulle gjøre en ting, og noe helt annet ble gjort. Krev at de skal rette det opp igjen.
Mischa Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Jeg stripet håret mitt en gang for noen år siden og da frisøren så på meg at jeg var på gråten når jeg så resultatet, jeg klarte nesten ikke få frem et ord.. Så hun sa hun kunne fikse på det med en gang, eller om jeg ville så kunne jeg vente noen dager og se om jeg syntes det ble bedre når jeg fikk vasket og stelt det sånn som jeg ville, og heller komme tilbake da om jeg fortsatt ikke var fornøyd. Hun virket veldig lei seg fordi jeg ikke var fornøyd, så tror faktisk de fleste frisører lar deg klage.. Særlig du som kom med spesifikke krav om hvordan du ville se ut/ikke se ut!
Aurela Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Klag i vei!! Du har jo faktisk betalt dem for å gjør noe og de gjorde det motsatte!! Klag!
Gjest LizT Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Jeg er frisør, og har aldri opplevd klager, men selvsagt kan man klage. Dette er jo en "vare" som alt annet du betaler for. Og er det noe du er missfornøyd med, skal du få det rettet opp gratis, men du må klage innen en uke da...
Catzy Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 En venninne av meg er frisør. Hun vil mye heller ha en klage enn at kunden går og surmuler hos noen andre. Så gå tilbake og klag. Si at du ba om en helt annen farge enn det du endte opp med. Selv om den fargen du fikk ikke er helt enkel å reversere, så er det greit å si fra, slik at frisøren kanskje klarer å lytte litt bedre neste gang.
Ce'Nedra Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Jeg overtalte samboeren min til å stripe håret, og han ble forferdelig misfornøyd da han fikk stripet alt håret, og ikke bare det på toppen. Jeg overtalte ham til å ringe å si at han var misfornøyd, og han fikk ny time på minuttet. De vil veldig gjerne gjøre kundene til lags, og som alle andre tjenester du kjøper; du har rett til å klage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå