Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er hva som er galt med datan min, håper noen kan hjelpe!

får opp melding fra office 2003- om at jeg må sette inn cdn pga Finner ikke den nødvendige filen: SK011.CAB. men finner ikke cd

Så kommer det opp meldig om jeg vil sende feilrapport pga: oppstod problem i ACS.EXE og måtte avsluttes.

får ikke til å koble til det trådløse nettverket lengre, knappen funker, men det lyser ikke, men det gjør det vanligvis.

har disse 3 tingene sammenheng??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, her trengs det mer informasjon. Kan du forklare nøyaktig hva som skjer når du forsøker å koble deg til det trådløse nettet?

Skrevet
Hei, her trengs det mer informasjon. Kan du forklare nøyaktig hva som skjer når du forsøker å koble deg til det trådløse nettet?

det går bare rett og slett ikke.. kan ikke koble til, kontakt nettverksanasvarlig..

Skrevet

jeg har fått ordnet det trådløse nettverket mitt.. men får enda opp de to andre beskjedene.

noen som vet hva det dreier seg om?

Gjest Blondie65
Skrevet

Mest sannsynlig er det en sikkerhetsoppdatering av Officepakken og den krever cd'en for å verifisere at du har en lovlig kopi. Du får nok ikke fred før du har funnet cd'en tror jeg.

Skrevet (endret)
Mest sannsynlig er det en sikkerhetsoppdatering av Officepakken og den krever cd'en for å verifisere at du har en lovlig kopi. Du får nok ikke fred før du har funnet cd'en tror jeg.

men jeg har ikke lovlig kopi, tror jeg :forvirret:

Endret av mee mee
Gjest Blondie65
Skrevet

Med lovlig kopi menes en disk som kan verifisere at et gitt officepakke sitt produktnr/serienr/lisensnr er gyldig. Putt i disken, se hva som skjer.

Du kommer ikke utenom dette, det kan jeg nesten garantere da jeg har vært borti samme problemstilling selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...