Gjest Revenka Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jeg skal bruke en organzapose i ivory med ivory tag som bordkort. Kjempefine!! Lurer egentlig på hva jeg kan fylle posen med. Jeg hadde tenkt operamints. Vil gjerne ha noen andre forslag hvis dere har. Ikke noe hjemmelaget.
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg har kommet over noe kult: Lovehearts har en egen bryllupsside! ...tenkte kanskje vi skulle kjøpe noe der
Majabeth Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Operamints er jo veldig enkelt og greit. Fine farger også...
*Emma* Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Hva med disse små sukkertøyene...enten fargerike hjerter eller hvite kirkeklokker.... Link Ca 350gram i en pakke. for rundt 100kr inkl frakt...kanskje litt dyrt??
MellonCollie Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 (endret) Her har du M&M's, hvor du kan velge farge på de og også få på navnet deres hvis dere vil. Men ser ut som om de kommer med pose, da. Og de koster myyyye... Fant en bedre side her. Der trenger du ikke få de med poser på.. men fortsatt dyrt da Endret 25. april 2007 av MellonCollie
mowgli Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 DROPS Polkagriser Bamsemums Gelehjerter Seigmenn & seigdamer (de drøsser det vel kanskje litt av...)
Doratheexplorer Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 DROPS Polkagriser Bamsemums Gelehjerter Seigmenn & seigdamer (de drøsser det vel kanskje litt av...) ← ... Og bamsemums smelter kanskje dersom det er varmt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå