T75 Skrevet 4. mars 2003 #1 Del Skrevet 4. mars 2003 Håper noen kan hjelpe meg - jeg ønsker få noen til å fremføre sanger i kirken. Har dere noen tips til hvor jeg kan henvende meg? Eller vet du om noen som utfører slike oppdrag? i området fra Drammen, Eiker? Jeg synes sangen "Når vi deler alt" med J Fjeld er så fin, og da trenger jeg en kvinne og en mann som kan synge den. Håper å få til to sanger, men får ikke helt bestemt meg for sang nr. 2. Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeta5 Skrevet 4. mars 2003 #2 Del Skrevet 4. mars 2003 HEi ! JEg har ikke forslag på solister, men kanskje på sanger !?? Vi skal ha to sanger fremført i vår vielse .. Skin sola av Åge Aleksandersen og Hjertets lys av Anne Grethe Preus. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T75 Skrevet 4. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 4. mars 2003 Hei Zeta5, du skulle vel ikke tilfeldigvis vite om teksten til denne sangen - "Hjertes lys" ligger på nettet? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeta5 Skrevet 4. mars 2003 #4 Del Skrevet 4. mars 2003 Hei ! Jeg har lett etter teksten selv, men har ikke funnet den. Har den på cd og kan den utenat...... Solisten låner den nå og øver som bare f...... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå