T75 Skrevet 4. mars 2003 #1 Skrevet 4. mars 2003 Håper noen kan hjelpe meg - jeg ønsker få noen til å fremføre sanger i kirken. Har dere noen tips til hvor jeg kan henvende meg? Eller vet du om noen som utfører slike oppdrag? i området fra Drammen, Eiker? Jeg synes sangen "Når vi deler alt" med J Fjeld er så fin, og da trenger jeg en kvinne og en mann som kan synge den. Håper å få til to sanger, men får ikke helt bestemt meg for sang nr. 2. Forslag?
zeta5 Skrevet 4. mars 2003 #2 Skrevet 4. mars 2003 HEi ! JEg har ikke forslag på solister, men kanskje på sanger !?? Vi skal ha to sanger fremført i vår vielse .. Skin sola av Åge Aleksandersen og Hjertets lys av Anne Grethe Preus. Lykke til
T75 Skrevet 4. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2003 Hei Zeta5, du skulle vel ikke tilfeldigvis vite om teksten til denne sangen - "Hjertes lys" ligger på nettet? ?
zeta5 Skrevet 4. mars 2003 #4 Skrevet 4. mars 2003 Hei ! Jeg har lett etter teksten selv, men har ikke funnet den. Har den på cd og kan den utenat...... Solisten låner den nå og øver som bare f...... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå