Mirabella83 Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Mamma mente at kirkeprogram ikke er vanlig i bryllup på samme måte som det er i begravelser. Hun trodde at det var noe man ikke måtte ha. Jeg har bare vært i ett bryllup. Mamma har ikke vært i bryllup på ufattelig mange år. Så da er spørsmålet til dere jenter: -er kirkeprogram noe man MÅ ha eller KAN ha? Hva er "standarden"?
Maja_83 Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Det er opp til dere, men jeg synes det er hyggelig å få det utdelt i bryllupene jeg er i, for da kan man følge med på programmet samtidig som det er et hyggelig souvernir
Gjest Ballerina Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Jeg synes det er hyggelig Vi skal iallfall ha det - vanlig eller ikke! Jeg vil iallfall sepå det som et fint minne... hva gjestene gjør med det er ikke min sak Men når man er i en vielse er det greit å ha salmene skrevet ned og en viss oversikt (har vært i en vielse med ei lita jente, og da var det iallfall utrolig greit å vite hva som gjensto ) - dessuten blir det ikke så mye "styr" med salmebøker og sånn!
jente 79 Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 (endret) ... Endret 10. mai 2007 av jente 79
Liset Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Vi ble rådet av kirken til og ha program. Og det virker som en god ide`. Man kan skrive ned tekst på salmene, så slipper man og styre med salmeboken. Så vi skal helt klart ha!
ija Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Vi skal også ha kirkeprogram. Fikk en veldig fin mail når vi kjøpte ark hos ordningogreda.
mokki78 Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Vi skal også ha, blir en del av den røde tråden vi skal ha i vårt bryllup!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå