Gå til innhold

Kirkeprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma mente at kirkeprogram ikke er vanlig i bryllup på samme måte som det er i begravelser. Hun trodde at det var noe man ikke måtte ha.

Jeg har bare vært i ett bryllup. Mamma har ikke vært i bryllup på ufattelig mange år. Så da er spørsmålet til dere jenter:

-er kirkeprogram noe man MÅ ha eller KAN ha? Hva er "standarden"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er opp til dere, men jeg synes det er hyggelig å få det utdelt i bryllupene jeg er i, for da kan man følge med på programmet samtidig som det er et hyggelig souvernir :)

Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg synes det er hyggelig :) Vi skal iallfall ha det - vanlig eller ikke! Jeg vil iallfall sepå det som et fint minne... hva gjestene gjør med det er ikke min sak ;) Men når man er i en vielse er det greit å ha salmene skrevet ned og en viss oversikt (har vært i en vielse med ei lita jente, og da var det iallfall utrolig greit å vite hva som gjensto ;) ) - dessuten blir det ikke så mye "styr" med salmebøker og sånn!

Skrevet (endret)

...

Endret av jente 79
Skrevet

Vi ble rådet av kirken til og ha program. Og det virker som en god ide`. Man kan skrive ned tekst på salmene, så slipper man og styre med salmeboken.

Så vi skal helt klart ha!

Skrevet

Vi skal også ha kirkeprogram. Fikk en veldig fin mail når vi kjøpte ark hos ordningogreda.

Skrevet

Vi skal også ha, blir en del av den røde tråden vi skal ha i vårt bryllup!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...