Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett et par søte sommerkjoler fra Ellos jeg godt kunne tenkt meg, men har aldri bestilt klær derfra før...

Så - hvordan er størrelsene?

Store, små eller passe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville si de er akkurat passe, kanskje noen kan være litt små, men ikke mye :)

Skrevet

Synes også de er akkurat passe. Ihvertfall på det som jeg har fått til nå... :)

Gjest synseren
Skrevet

Min erfaring er at størrelsene samsvarer med størrelsene i butikkene. :)

Skrevet

Min erfaring er vel at noen ting er litt større... F.eks bomullsgensere jeg ellers ville brukt 38 i, bruker jeg i 36 fra Ellos... Men det er jo sikkert forskjellig. Tå mål av kroppen din, de har måletabbel hvis du er usikker.

Gjest Blanca
Skrevet

Jeg fikk to kjoler derfra nylig, og jeg synes størrelsene var litt større enn hos f.eks H&M. Men det kan ha noe med snittet å gjøre (babydoll/A-line).

Skrevet

Jeg syntes de er STORE og rare.. Når jeg endlig finner noe i min str bestiller jeg som vanligvis bruker 32/34 i Ellos str 30/32. Har faktisk en singlett i str 30/32, syntes den var stor og spurte en veninne, helt uten og fortelle henne noe om plagget om hvilken str hun trodde jeg hadde på meg. Hun gjettet 34/36 fordi den satt så løst og fikk helt sjokk når jeg fortalte den egentlige størrelsen(30/32). Men det varierer vel, siden andre her syntes de er passe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...