Gjest Frk. Grønn Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Hvor kan man få tak i Levi's-/Lee-/Diesel-/Replaybukser fra utenlandske nettsider?
Leo Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Levi's kan du i hvert fall bestille fra JC Penney i USA. Sendt med flyfrakt (Dyreste alternativ) har du buksene på døren i løpet av et par - tre dager (Jeg har bestillt fredag ettermiddag og fått dem levert på døren mandag morgen faktisk). Vanlig post, altså "Surface mail", tar gjerne 4 - 5 uker, men er litt billigere. Ikke det mest spennende utvalget kanskje, men til gjengjeld fører de en mengde forskjellig størrelser. Jeg bestiller alle våre jeans derfra og de pleier å komme på NOK 3 - 500 pr. stk. avhenging av fraktalternativ og om pakken blir stoppet slik at jeg må betale toll og moms. (Som regel blir den faktisk ikke det når den sendes som vanlig post...).
Gjest Frk. Grønn Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 De hadde ikke den Levi's modellen jeg var ute etter, men takk for tipset! Noen flere som har tips?
kitekatt Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Her skjønte jeg ikke bæret av strl...hva er feks en 30/32?
Gjest Frk. Grønn Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Det er tommer Det første tallet (30) tilsvarer livet, og det andre (32) tilsvarer lengden
kitekatt Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Det er tommer Det første tallet (30) tilsvarer livet, og det andre (32) tilsvarer lengden ← Ja det vet jeg Men det er ikke slike størrelser der inne...
Gjest Frk. Grønn Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Ja det vet jeg Men det er ikke slike størrelser der inne... ← Oops, my mistake.. Hvis du går inn på den buksen du har lyst på og velger "Size chart" til høyre for teksten så kanskje det hjelper litt..?
kitekatt Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 (endret) Oops, my mistake.. Hvis du går inn på den buksen du har lyst på og velger "Size chart" til høyre for teksten så kanskje det hjelper litt..? ← Ja....nå fant jeg det Men det står ikke lengden på jeansene da Edit: Hm...kanskje jeg fant ut av det allikevel At det står på førstesiden Inseams: womens 32, misses 29 osv...at det er lengden Endret 26. april 2007 av kitekatt
Sun Mei Skrevet 26. april 2007 #9 Skrevet 26. april 2007 Kanskje denne kan hjelpe dere med størrelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå