Gå til innhold

er så forelska

katta23

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Da jeg så at TS fortalte at det virkelig hadde skjedd ting siden sist, trodde jeg hun skulle fortelle at midtlivskrisen hans hadde slått ut i full blomst, og at han hadde flyttet fra kone og barn, men nei: han har kastet sukkerbiter på henne og hun har fersket ham i å se på henne :ler:

Ah, young love...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest katta_23
Da jeg så at TS fortalte at det virkelig hadde skjedd ting siden sist, trodde jeg hun skulle fortelle at midtlivskrisen hans hadde slått ut i full blomst, og at han hadde flyttet fra kone og barn, men nei: han har kastet sukkerbiter på henne og hun har fersket ham i å se på henne :ler:

Ah, young love...

Tipper du har ikke lest det første innlegget ennå..

Folk sier han er rar, men det er vel hans måte å flørte på. Hadde han gjort denne flørtingen med andre hadde jeg ikke brydd meg. Men han er faktisk ærlig nok til å like meg for den jeg er...

Og der meldte jeg meg ut herfra, og sier farvel til den bitre gamle kjerringklubben som ikke unner andre å ha det bra... Hadet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chili Pepper
For meg høres det ut som han synes det er gøy med en uskyldig flørt med småjenta.

Det tenker jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker som han flørter ganske heftig med deg!

Men mange liker jo å ha mer eller mindre "uskyldige flørter" i hverdagen, uten at det betyr de vil ta det videre. Mye kan tyde på at han fyren du beskriver er slik, siden det strengt tatt ikke har gått lengre enn flørting.

Om det derimot skulle ende opp med noe mer alvorlig en dag, så kommer en jo til det store spørsmålet.. ville han forlatt samboer og barn for deg? Det er godt mulig han fantaserer om sex med deg, men om han drømmer om en fremtid med deg er noe helt annet. Dersom du synes det er greit å være "den andre kvinnen" så er det sikkert ikke umulig å få ham til sengs, men dersom du vil ha et fast, monogamt forhold til ham så har du nok et vanskelig prosjekt foran deg.

Tror det skal litt til før en 44 år gammel etablert mann forlater samboer og barn til fordel for en ungpike. Dere må isåfall slutte å kaste godteri på hverandre og heller utvikle en dypere connection.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katta_23
Synes det virker som han flørter ganske heftig med deg!

Men mange liker jo å ha mer eller mindre "uskyldige flørter" i hverdagen, uten at det betyr de vil ta det videre. Mye kan tyde på at han fyren du beskriver er slik, siden det strengt tatt ikke har gått lengre enn flørting.

Om det derimot skulle ende opp med noe mer alvorlig en dag, så kommer en jo til det store spørsmålet.. ville han forlatt samboer og barn for deg? Det er godt mulig han fantaserer om sex med deg, men om han drømmer om en fremtid med deg er noe helt annet. Dersom du synes det er greit å være "den andre kvinnen" så er det sikkert ikke umulig å få ham til sengs, men dersom du vil ha et fast, monogamt forhold til ham så har du nok et vanskelig prosjekt foran deg.

Tror det skal litt til før en 44 år gammel etablert mann forlater samboer og barn til fordel for en ungpike. Dere må isåfall slutte å kaste godteri på hverandre og heller utvikle en dypere connection.

Akkurat nå har jeg mest lyst til å forsvinne fra denne verden. Er så lei av å møte folk som bare leker med meg. Jeg møter alltid folk som er opptatte, homofile, eller bare søker vennskap. Hvorfor må det være sånn? Skulle ønske jeg kunne dra langt vekk og aldri komme tilbake igjen. Hater meg selv. Jeg trodde alt skulle bli bra når jeg gikk ned i vekt og faktisk ble nevneverdig tynn. Men nei da.. jeg er like fæl som jeg alltid har vært.

Hvordan kan han sende meg blikk som varer i flere sekunder, om han bare leker? Hvorfor er menn så j.... idiot? :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest katta_23
Tråden er ryddet iht reglene.

Yvonne (mod)

Yvonne, kan du være så snill og bare slette denne tråden?

Den har ikke skapt annet enn problemer for meg. Vær så snill, bare slett den. :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts... Hvorfor er du så streng mot deg selv? Rakker ned på deg selv så veldig jo.

Jeg skal ikke mene noe om hvorvidt han er forelsket i deg, eller at du skal holde deg unna opptatte menn. Selvfølgelig er det deilig med oppmerksomhet! Særlig hvis din siste bedro deg, sikkert. Men regn dette som en flørt, og se deg om etter en som gjør mer enn å klype deg i rumpa. Èn som virkelig vil ha deg.

Selvfølgelig finnes de, og ikke prøv å si noe annet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
Akkurat nå har jeg mest lyst til å forsvinne fra denne verden. Er så lei av å møte folk som bare leker med meg. Jeg møter alltid folk som er opptatte, homofile, eller bare søker vennskap. Hvorfor må det være sånn? Skulle ønske jeg kunne dra langt vekk og aldri komme tilbake igjen. Hater meg selv. Jeg trodde alt skulle bli bra når jeg gikk ned i vekt og faktisk ble nevneverdig tynn. Men nei da.. jeg er like fæl som jeg alltid har vært.

Hvordan kan han sende meg blikk som varer i flere sekunder, om han bare leker? Hvorfor er menn så j.... idiot? :gråte:

Jeg ser ofte på folk lenge i slengen uten å mene noe med det. Men jeg skjønner det ikke føles godt, for når man er forelsket tar man alle "tegnene" man kan finne. Kanskje du søker etter disse personene fordi det er "trygt" og det ikke er noe å tape? Jeg vet med meg selv at da jeg hadde dårlig selvtillit forelsket jeg meg konsekvent i de jeg ikke kunne få, bare fordi jeg da visste at jeg ikke hadde noe å tape. Utfallet var bestemt på forhånd, kan man si ;)

Og hvis du går rundt og sier at du er fæl lenge nok, vil du tro på det selv. Det er viktig at du prøver å snu det negative synet du har om deg selv, for det er ingen som tjener noe på at du går rundt og er "stygg med deg selv" i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skjønner ikke helt hvilke råd du er ute etter.Er ikke denne mannen i et samboerskap da?Og du velger å legge an på han alikevel!Virker som det er problemer rundt flere ting her.Jeg har overhodet ikke noe som helst sympati for dem som prøver å stjele andres samboere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_katta23_*
Har denne mannen dame eller?

Har etter mye grining i natt og litt snusing i dag, funnet ut at han ikke bor i samme hus som hun har skal være samboer med. Jeg søkte på navnet hans og hennes, og fikk begge adressene plottet opp på et kart. De bor på samme sted, men ikke på samme adresse. Enten er de ikke samboere lengre, eller så har de et ekstra hus som står registrert på den ene. Dette skjønner jeg meg ikke helt på :klø: De er registrert på hver sin adresse noen km unna hverandre.Men det er jo kanskje lite sannsynlig at de har to hus, med alle de avgiftene som skal betales i dag.

Skal ærlig innrømme at jeg har følt meg pyton (dårlig samvittighet) med tanke på henne, men om de ikke er samboere lengre kan jeg jo i prinsippet gjøre hva jeg vil.

Er uansett ldrittei av denne tråden, tror jeg heller skal mote meg opp til å spørre om vi ikke skulle gått ut og ta en kaffe en dag. Sier han nei, vet jeg jo hvor jeg står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Har etter mye grining i natt og litt snusing i dag, funnet ut at han ikke bor i samme hus som hun har skal være samboer med. Jeg søkte på navnet hans og hennes, og fikk begge adressene plottet opp på et kart. De bor på samme sted, men ikke på samme adresse. Enten er de ikke samboere lengre, eller så har de et ekstra hus som står registrert på den ene. Dette skjønner jeg meg ikke helt på :klø: De er registrert på hver sin adresse noen km unna hverandre.Men det er jo kanskje lite sannsynlig at de har to hus, med alle de avgiftene som skal betales i dag.

Skal ærlig innrømme at jeg har følt meg pyton (dårlig samvittighet) med tanke på henne, men om de ikke er samboere lengre kan jeg jo i prinsippet gjøre hva jeg vil.

Er uansett ldrittei av denne tråden, tror jeg heller skal mote meg opp til å spørre om vi ikke skulle gått ut og ta en kaffe en dag. Sier han nei, vet jeg jo hvor jeg står.

Hadde jeg vert så forelsket,ville jeg vert helt sikker på om han har dame.Skjønner at dette ikke er greit for deg.Håper det går bra med deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...