Gjest Kristin_ Skrevet 29. mai 2007 #21 Del Skrevet 29. mai 2007 Uff, dette virker jo nærmest som avstandsforelskelse... At noen ser på deg eller spør om det går bra med deg betyr dessverre ikke at de er forelsket i deg. Hva gjorde han som såret deg, forresten? Skjønte ikke det ut ifra resten av tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta23 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #22 Del Skrevet 30. mai 2007 Uff, dette virker jo nærmest som avstandsforelskelse... At noen ser på deg eller spør om det går bra med deg betyr dessverre ikke at de er forelsket i deg. Hva gjorde han som såret deg, forresten? Skjønte ikke det ut ifra resten av tråden. Hvem er avstandsforelsket? Han eller meg? Vi ser hverandre hver 14 dag og på den turen prater vi ofte med hverandre. Nei, men kommer ikke det an på hvordan man ser på folk? Jeg hadde aldri sett noen langt inn i øynene i flere sekunder om dette var en tilfeldig person. Det har jeg ikke tid til Da han tok billett sist gang jeg reiste ut kommenterte han hvorfor jeg ikke selv betalte billetten den gangen, og noe med alderen min. At jeg så ut som om jeg var 40, men i virkeligheten er i midten av 20- årene. Dette er noe som skjedde nylig, derfor det ikke hang sammen med resten av tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 30. mai 2007 #23 Del Skrevet 30. mai 2007 Vil du ha en bekreftelse på at han er forelska i deg, fra oss her inne, er det det du vil? Hvorfor bryr du deg om han er det ene eller det andre når du uansett skal holde deg unna fyren? Finn deg en singel type på din egen alder å flirte med, så slipper du å gruble mer over 40-åringen. Og hjelpe meg som du analyserer blikk og dill og dall, er som å lese min egen dagbok fra jeg var 13. Jaja, er vel lett å bli sånn når man er avstandsforelska uansett alder. Ikke vondt ment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta23 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 30. mai 2007 Vil du ha en bekreftelse på at han er forelska i deg, fra oss her inne, er det det du vil? Hvorfor bryr du deg om han er det ene eller det andre når du uansett skal holde deg unna fyren? Finn deg en singel type på din egen alder å flirte med, så slipper du å gruble mer over 40-åringen. Og hjelpe meg som du analyserer blikk og dill og dall, er som å lese min egen dagbok fra jeg var 13. Jaja, er vel lett å bli sånn når man er avstandsforelska uansett alder. Ikke vondt ment. Det var da voldsomt til kritikk.... Hva jeg gjør er mitt problem, og ja du har helt rett. Jeg bør drite i deres meninger. Er han singel har jeg ikke noe imot det. Høres nesten ut som du er misunnelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 30. mai 2007 #25 Del Skrevet 30. mai 2007 Det var da voldsomt til kritikk.... Hva jeg gjør er mitt problem, og ja du har helt rett. Jeg bør drite i deres meninger. Er han singel har jeg ikke noe imot det. Høres nesten ut som du er misunnelig.. Nå henger jeg ikke med i det hele tatt. Heter ikke tråden "er så forelska, men han har samboer" eller noe sånt? Har han plutselig blitt singel? Jepp, er kjempemisunnlig. Pyton å være gift med en undertøysmodell som man har to perfekte barn med. Nei, jeg unner det å være forelska, men jeg skjønner vel ikke helt hva det er du graver etter i tråden din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta23 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 1. juni 2007 Glem det. Case closed, finner ut av dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #27 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Maken til forvirret menneske skal man lete lenge etter. Innlegget er redigert. Trille (mod) Endret 7. juni 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta23 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 11. juni 2007 Maken til forvirret menneske skal man lete lenge etter. Innlegget er redigert. Trille (mod) Tja... kanskje ikke så forvirret du da siden du greier å kommentere meg.. Kanskje du kunne funnet ut av dette, men jeg vil ikke ha svar fra flere. Han flørter, that's it, jeg flørter så lenge han er med på leken. Han er mer personlig nå, og jeg nyter hvert sekund. Jeg vil ikke ha flere svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 40-50 Skrevet 13. august 2007 #29 Del Skrevet 13. august 2007 Her får du et svar allikevel. Jeg er mann i hans alder og ser kanskje yngre ut også. Jeg har vært forelsket i jenter på din alder flere ganger. Så... my gess is... han er usikker, selv om er i den alderen er en usikker ift til forelskelse. Kanskje han tror du bare tuller med han. At du vil flørte en stund og så kalle deg en teit gammel gris... Du er usikker ift hans alder og det vil selvsagt han også være ift din alder. At han er på barnerov osv. Er det et lite lokalsamfunn er det ennå verre slik. Jeg ville gitt han positiv oppmerksomhet. Fått han forelsket i deg. Så hadde det nesten vært bedre at du tok initativet overfor han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann26 Skrevet 18. august 2007 #30 Del Skrevet 18. august 2007 Det er nå engang slik at i en viss alder er de fleste opptatt. Så enten respekterer du alle damene med egeninteresse, eller så tar du en sjanse her, og forsøker å få han interessert i deg. Det er nok av familier som er skilt, og det er ikke din "skyld" hvis han ikke lenger er hypp på samboer. Kjør på jenta. Go Go Go!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #31 Del Skrevet 19. august 2007 Hei Er blitt forelska i en jeg kjenner. Ser ham hver 14. dag, og aldersforskjellen er omtrent 20 år. Han er 44, jeg er 24. Alderen gjør meg ikke noe, og jeg bryr meg ikke noe om hva andre sier. Hver gang vi møtes flørter og fleiper han med meg, har hatt noen episoder med blikkontakt i flere sekunder. Når han ser meg smiler han og prater med meg hver gang. Dette startet for noen mnd siden, og nå har han begynt å sette seg i nærheten av meg. En gang jeg gikk forbi ham stod han og vasket med en vannslange. Idet jeg passerte sprutet han vann etter meg. Og samme dag gikk jeg forbi han i en smal gang, og han stod i veien. Samtidig strøk jeg ham over ryggen, og han hadde tydeligvis ikke noe imot det, fordi han "poket" meg i magen/siden da han gikk forbi meg en stund etter. :icon_razz: Kan det ligge noe i det? Det er nok temmelig uskyldig. Han synes kanskje du er fin å se på - men han rører deg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_katta23_* Skrevet 22. august 2007 #32 Del Skrevet 22. august 2007 Det er nok temmelig uskyldig. Han synes kanskje du er fin å se på - men han rører deg ikke. Hmmm.. Enn når han spenner (sparker meg forsiktig) med foten i rumpa, ser lenge på meg, "manner" seg opp når han ser meg. Nå i det siste kiler han meg i magen når andre ser på også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_katta23_* Skrevet 22. august 2007 #33 Del Skrevet 22. august 2007 Det er nå engang slik at i en viss alder er de fleste opptatt. Så enten respekterer du alle damene med egeninteresse, eller så tar du en sjanse her, og forsøker å få han interessert i deg. Det er nok av familier som er skilt, og det er ikke din "skyld" hvis han ikke lenger er hypp på samboer. Kjør på jenta. Go Go Go!! Wow! Det der svaret ga meg jo helt kick jo! Noe så vanvittig god selvtillit jeg fikk da du som den eneste sa at jeg skal kjøre på. Om jeg da ikke misforstod og det var ironi? Han gjør så mye som ikke tyder på at er lek. Hadde han lekt med meg, hadde han ikke sendt de blikkene han gjør, han kan gå forbi meg og se på meg med et varmt smil. Sist gang jeg så ham vinket han til meg før jeg gikk, slik at alle kunne se det. Det har han gjort før også. Og da sendte jeg ham et slengkyss med pekefingeren tilbake, bare sånn forsiktig. Og da smilte han til meg igjen. Han vet sikkert at jeg liker ham, for jeg gjorde en big time blower nå i helgen. Jeg var litt deppa fordi jeg fikk et innfall av at han ikke er interessert fordi han den kvelden ikke flørtet like vilt med meg. Så hadde jeg med meg et lite bilde av ham da jeg dro på ferie i sommer, som jeg slengte fra meg på et bord. Og tar jeg ikke mye feil, fant han bildet hvor det stod skrevet bakpå: "Jeg savner deg,..... Gleder meg til å se deg igjen". Han visste at jeg satt ved det bordet. Så enten kommer han til å le av meg neste gang vi møtes, eller så har han vel kanskje innsett at jeg liker ham. Han jobber på det stedet jeg var, og alle som jobber der, kjenner hverandre (4 menn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_katta23_* Skrevet 27. august 2007 #34 Del Skrevet 27. august 2007 Men hvordan kan jeg da gå frem for å ta på ham? Pleier å stryke handa i sida på ham, berøre ham forsiktig på armen når jeg går forbi vel og merke når han står nært meg. Har tenkt litt på å stryke ham over rumpa neste gang, og hviske ham noen søte ord i øret. Men har ikke lyst til å drite meg ut heller, selv om han sikkert syns det er stas å få slik oppmerksomhet. Vil liksom ikke overfalle fyren heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 27. august 2007 #35 Del Skrevet 27. august 2007 Vel, du har vært hypp på fyren i ca 4 måneder nå, sikkert lurt å få fingeren ut og faktisk prøve å flørte litt, så du ikke går rundt og bare fokuserer på han dersom han ikke er interessert i deg tilbake. Da er det bedre ting å bruke tiden på Jeg ville heller prøvd å snakket litt med han enn å ta han på rumpen da, hadde jeg vært deg, det er grenser for hvor lenge man kan overleve på blikk og smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_katta23_* Skrevet 27. august 2007 #36 Del Skrevet 27. august 2007 Vel, du har vært hypp på fyren i ca 4 måneder nå, sikkert lurt å få fingeren ut og faktisk prøve å flørte litt, så du ikke går rundt og bare fokuserer på han dersom han ikke er interessert i deg tilbake. Da er det bedre ting å bruke tiden på Jeg ville heller prøvd å snakket litt med han enn å ta han på rumpen da, hadde jeg vært deg, det er grenser for hvor lenge man kan overleve på blikk og smil Jepp, jeg vet. Har vel vært hypp på ham i noen år nå, men har ikke vært aktuelt før på dette tidspkt å gjøre noe med det pga alderen og utdanningen min. Er nok han som har gjort mest til nå. Så jepp, jeg må nok få fingeren ut ja Rett før jeg gikk av båten sist jeg så ham, så han på meg i flere sekunder. Vi så så lenge på hverandre at jeg måtte vike blikket. Det var så vanvittig elektrisk. Vi kunne ha stått og stirret på hverandre i evigheter, men det ble så lenge at det nesten ble pinlig. Møter ham nå på fredag, og gjett om jeg er Kan nesten ikke vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. august 2007 #37 Del Skrevet 28. august 2007 Først og fremst; vet godt åssen det er å være forelska,finns ikke no bedre enn det MEN,en ting er å flørte litt,når du ikke er sikker på om han fortsatt har samboer eller ei. En annen ting er å bestemme seg for å gå etter han,uten å i det hele tatt snakke ordentlig med han først... Syns faktisk det er litt drøyt når det er unger i bildet. Ingen unnskyldning å si "men det er så mange som er skilt,og han tar jo uansett valget selv".. Det er UNGER i bildet,det burde du respektere. Og stakkars mor til barna.. Skjønner at det ikke er lett,det gjør jeg virkelig. Men mitt råd er å snakke ordentlig med han om hans livssituasjon osv,av hensyn til mor og barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_katta23_* Skrevet 28. august 2007 #38 Del Skrevet 28. august 2007 Først og fremst; vet godt åssen det er å være forelska,finns ikke no bedre enn det MEN,en ting er å flørte litt,når du ikke er sikker på om han fortsatt har samboer eller ei. En annen ting er å bestemme seg for å gå etter han,uten å i det hele tatt snakke ordentlig med han først... Syns faktisk det er litt drøyt når det er unger i bildet. Ingen unnskyldning å si "men det er så mange som er skilt,og han tar jo uansett valget selv".. Det er UNGER i bildet,det burde du respektere. Og stakkars mor til barna.. Skjønner at det ikke er lett,det gjør jeg virkelig. Men mitt råd er å snakke ordentlig med han om hans livssituasjon osv,av hensyn til mor og barn.. Det har jeg tenkt å gjøre. Til nå er det han som har rørt meg, jeg er vanligvis veldig forsiktig og stuper ikke på ham, som sagt. Jeg er jo så sjenert at jeg ikke tør gå for langt. Er også veldig redd for å bli såret, for det har jeg blitt før. Men av en eller annen grunn stoler jeg 100% på ham. Som sagt, han har flørtet med meg, jeg har ikke rørt ham. Har tenkt ut en plan for å si til ham at jeg er interessert (for så å trekke meg unna ham). Grunnen til at jeg vil springe langt unna etter å ha fortalt ham at jeg er interessert, er fordi jeg er usikker på hvor mye han legger i det. Det virker jo som om han er interessert, men det er ikke rettferdig for hun som venter hjemme om han skal ha to.. Jeg skal fortelle ham, og gi ham tid til å tenke. Når det går opp for ham, får han komme til meg, evt gi noen signaler om at han vil gå videre, men da er det et krav at han er singel og ikke har noen som venter hjemme. Og det med at det er så mange som er skilt, det var ikke mine ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 31. august 2007 #39 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg har tatt mitt valg om å prate med ham og flørte videre, og jeg har det topp! Selv om du har det "topp" akkurat nå, vil jeg påstå at i det lange løp er det 99 % sikkert at det beste for DEG er å komme deg vidrer og glemme denne mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rabalder Skrevet 4. september 2007 #40 Del Skrevet 4. september 2007 Så.. Katta23... Jeg er nysgjerrig.. Hva skjedde mellom dere? "Fikk" du ham? :-) Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå