katta23 Skrevet 24. april 2007 #1 Del Skrevet 24. april 2007 Hei Er blitt forelska i en jeg kjenner. Ser ham hver 14. dag, og aldersforskjellen er omtrent 20 år. Han er 44, jeg er 24. Alderen gjør meg ikke noe, og jeg bryr meg ikke noe om hva andre sier. Hver gang vi møtes flørter og fleiper han med meg, har hatt noen episoder med blikkontakt i flere sekunder. Når han ser meg smiler han og prater med meg hver gang. Dette startet for noen mnd siden, og nå har han begynt å sette seg i nærheten av meg. En gang jeg gikk forbi ham stod han og vasket med en vannslange. Idet jeg passerte sprutet han vann etter meg. Og samme dag gikk jeg forbi han i en smal gang, og han stod i veien. Samtidig strøk jeg ham over ryggen, og han hadde tydeligvis ikke noe imot det, fordi han "poket" meg i magen/siden da han gikk forbi meg en stund etter. :icon_razz: Kan det ligge noe i det? MEN... Han har samboer og barn. I hvert fall så vidt jeg vet har han samboer, selv om han oppfører seg som om han var singel.. Og dette er så surt, for det er en helt vanvittig kjemi mellom oss. Han har en utrolig utstråling. Vi har ikke gjort annet enn flørt. Ikke sex eller noe, så han er ikke utro. Ikke si til meg at dette ikke kommer til å fungere. Jeg vet det blir en såret part her med mindre han allerede er singel. Og om han ikke er singel, kommer jeg til å holde meg unna ham. Tar gjerne imot tips til hvordan jeg kan sjarmere ham og vise litt forsiktig at jeg er interessert. Hva skal jeg gjøre, og samtidig ikke drite meg ut? Vil gjerne ha innspill fra menn på hans alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. april 2007 #2 Del Skrevet 24. april 2007 Du må først bestemme deg for om han er singel eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. april 2007 #3 Del Skrevet 24. april 2007 "MEN... Han har samboer og barn." "...om han ikke er singel, kommer jeg til å holde meg unna ham." Du har jo svart deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta23 Skrevet 24. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 24. april 2007 Du må først bestemme deg for om han er singel eller ikke. ← Ja, men hvorfor gidde å flørte om han allerede har samboer? Han fortalte meg for en stund siden at han trives bedre på jobb enn hjemme.. Sett at han er singel, for sånn som jeg kjenner ham er han en familiekjær person. Han har ikke engang sett på meg tidligere. Er nå de siste mnd han har vist interesse. Hva gjør jeg da om han er singel? Han er temmelig barnslig, så vi er sånt sett på samme nivå. Han er yngre i hodet enn i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 24. april 2007 #5 Del Skrevet 24. april 2007 spør hvordan det går med hans barn og dets mor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 24. april 2007 #6 Del Skrevet 24. april 2007 Hva gjør jeg da om han er singel? Han er temmelig barnslig, så vi er sånt sett på samme nivå. Han er yngre i hodet enn i kroppen. ← Vel; "Han er temmelig barnslig, så vi er sånt sett på samme nivå. ". Drit i han du. Kone eller ei. Syns dette burde si sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta23 Skrevet 25. april 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 25. april 2007 Vel; "Han er temmelig barnslig, så vi er sånt sett på samme nivå. ". Drit i han du. Kone eller ei. Syns dette burde si sitt. ← Hehe Jo, jeg burde drite i ham uansett kone eller ikke. Jeg vil ikke være den andre som ødela den familien. Tenkte bare at HVIS han var singel ville jeg satset. Hodet sier at jeg bør holde meg langt unna ham om han er opptatt. Men det er så utrolig deilig når jeg faktisk får respons på min flørt. Han er jo med på det selv, så sånt sett er man to om det. Får se hva som skjer neste gang. Jeg skal i hvert fall trå veldig forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 25. april 2007 #8 Del Skrevet 25. april 2007 For meg høres det ut som han synes det er gøy med en uskyldig flørt med småjenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta23 Skrevet 25. april 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 25. april 2007 For meg høres det ut som han synes det er gøy med en uskyldig flørt med småjenta. ← Tja.. kanskje det. Jeg synes det er gøy å flørte med ham også, så lenge han ikke gjør noe han ikke bør (i forhold til sin familie...) Men om han nå er singel, hvordan kan jeg vise oppriktig interesse? Er det slik at menn synes jenter/kvinner som er modne for alderen, er tiltrekkende? Jeg er nok ei som kunne tenkt meg å slå meg til ro, han har sett at jeg er flink med barn og at jeg tar et studie som er krevende (ikke for å skryte, men det virker som om han synes jeg er litt smart.) Nå er jo ikke jeg ei småjente da. Jeg er nok litt spesiell, er ikke så veldig interessert i å gå på byen, mer hjemmekjær enn byfrøken. Og han liker det stedet jeg har hytte. Hadde ikke vært meg imot å ta vare på hans barn. Det er vanskelig å forklare, men han er så snill, og det er lett å falle for hans sjarm. Hele tiden finner han på noe morsomt å si, glimt i øyet heter det vel så fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 25. april 2007 #10 Del Skrevet 25. april 2007 Hehe Jo, jeg burde drite i ham uansett kone eller ikke. Jeg vil ikke være den andre som ødela den familien. Tenkte bare at HVIS han var singel ville jeg satset. Hodet sier at jeg bør holde meg langt unna ham om han er opptatt. Men det er så utrolig deilig når jeg faktisk får respons på min flørt. Han er jo med på det selv, så sånt sett er man to om det. Får se hva som skjer neste gang. Jeg skal i hvert fall trå veldig forsiktig. ← Men da må du finne ut om han er singel først som andre her har skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. april 2007 #11 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) For meg høres det ut som han synes det er gøy med en uskyldig flørt med småjenta. ← Og flørte kan man gjøre om man er i forhold eller ikke, så vil ikke si at han oppfører seg so om han var singel. Nå er jo ikke jeg ei småjente da. Jeg er nok litt spesiell, er ikke så veldig interessert i å gå på byen, mer hjemmekjær enn byfrøken. ← I forhold til han er du jo ei småjente Endret 25. april 2007 av baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta23 Skrevet 25. april 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 25. april 2007 Og flørte kan man gjøre om man er i forhold eller ikke, så vil ikke si at han oppfører seg so om han var singel. I forhold til han er du jo ei småjente ← Ja. Jeg tiltrekkes vanligvis ikke til folk som er så gammel som han, men han her er spesiell. Skal prøve å finne ut om han er singel neste gang jeg møter ham om to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 25. april 2007 #13 Del Skrevet 25. april 2007 Dersom han (som vel det er stor grunn til å tro) synes du er vel ung, er det nok derfor han flørter så lett: Flørt er lettere når det er helt uskylig og uten baktanker fordi det ikke er mulig med baktanker.... Vi er også en del mennesker som flørter med "alle" ... Da skjer det av og til at noen tar det seriøst og trr det ligegr noe bak fordi de ikke er vant til det, sjarmeres og ikke ser hva en gjør med andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta23 Skrevet 25. april 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 25. april 2007 Dersom han (som vel det er stor grunn til å tro) synes du er vel ung, er det nok derfor han flørter så lett: Flørt er lettere når det er helt uskylig og uten baktanker fordi det ikke er mulig med baktanker.... Vi er også en del mennesker som flørter med "alle" ... Da skjer det av og til at noen tar det seriøst og trr det ligegr noe bak fordi de ikke er vant til det, sjarmeres og ikke ser hva en gjør med andre.. ← Ja.. men da er det vel det beste å bare overse ham totalt da. For jeg er redd jeg legger mer i det enn han gjør. Vil heller ta avstand fra ham enn å gå rundt som ei naiv småjente og se helt dum ut for ham. For han har sikkert merket at jeg er betatt av ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 25. april 2007 #15 Del Skrevet 25. april 2007 Hadde ikke vært meg imot å ta vare på hans barn. ← Hmm, kan vel hende dere er omtrent på samme alder Det er mange menn på den alderen som liker å flørte med unge jenter, selv om de har samboer/kone. Da får de liksom bekreftet at de fremdeles har draget, og det styrker deres ego veldig. Jeg kjenner jo ikke denne karen, men mange av mine bekjente er i samme alder, og de oppfører seg på samme viset dersom ei ung jente viser dem litt interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta23 Skrevet 25. april 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 25. april 2007 Hmm, kan vel hende dere er omtrent på samme alder Det er mange menn på den alderen som liker å flørte med unge jenter, selv om de har samboer/kone. Da får de liksom bekreftet at de fremdeles har draget, og det styrker deres ego veldig. Jeg kjenner jo ikke denne karen, men mange av mine bekjente er i samme alder, og de oppfører seg på samme viset dersom ei ung jente viser dem litt interesse. ← Nei, han har små barn. Hørte for et par år siden at han hadde små barn. Men det kan være det samme. Så lenge han har familie er jeg laaaangt unna noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 28. april 2007 #17 Del Skrevet 28. april 2007 Nei, han har små barn. Hørte for et par år siden at han hadde små barn. Men det kan være det samme. Så lenge han har familie er jeg laaaangt unna noe som helst. ← Skjønner ikke helt hvorfor du skriver her når du allerede tydeligvis har gjort deg opp en mening på forhånd. Virker i alle fall slik på meg... Forresten. Jeg tror også det kun er uskyldig flørt, og ville ikke lagt noe mer i det hvis jeg hadde vært deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta23 Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 15. mai 2007 Skjønner ikke helt hvorfor du skriver her når du allerede tydeligvis har gjort deg opp en mening på forhånd. Virker i alle fall slik på meg... Forresten. Jeg tror også det kun er uskyldig flørt, og ville ikke lagt noe mer i det hvis jeg hadde vært deg... ← Har tenkt på dette en stund, og har funnet ut at det ikke er verdt det. Sist jeg møtte ham var han helt rar. Han var skikkelig frekk i kjeften, så det var helt turn off. Har ikke tenkt å gjøre noe med denne forelskelsen. Går nok over etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 20. mai 2007 #19 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) spør hvordan det går med hans barn og dets mor? Endret 20. mai 2007 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta23 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #20 Del Skrevet 29. mai 2007 Hjeeelp! Blir jo helt shaky her. Det ene sekundet er han frekk mot meg og morer seg foran alle jeg kjenner, på min bekostning. Da ser jeg rødt Det var den ene gangen, og han tok tydeligvis hintet om at det såret meg. Så denne gangen holdt han kjeft. Nå i går reiste jeg alene på den båten han jobber, og da var han som en engel. Nesten som om han holdt seg i nærheten av meg. Jeg hadde vondt i magen da jeg kom på båten, og jeg spurte etter et glass vann for å ta smertestillende. Etter en stund spurte han om jeg var blitt bedre. Når vi er alene er han helt utrolig, i går klappet han meg på låret, og da jeg holdt på med en volleyball en stund tidligere (alene), så han på meg, for jeg så bort på han temmelig ofte. Da båten la til kai på et av stoppestedene gikk jeg på land for å lufte meg. Da jeg kom tilbake stod han ute, og da jeg gikk mot ham så han meg inn i øynene hele tiden. Dette skjedde også rett før jeg gikk av båten da jeg var fremme. Jeg pakket sakene mine og skulle gå av båten. Han satt i et av de andre setene og fra jeg gikk fra min egen plass til jeg passerte ham, så han meg inn i øynene hele tiden. Jeg skjønner det bare ikke. Er det mulig at han er forelsket i meg og samtidig har samboer? Da gjør han jo noe teit mot både henne og meg. Har han ikke skjønt til nå at jeg er interessert i ham, må han være dum.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå