Kykkelikokos Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jeg forventet eggløsning 22. april, og testet med Clearblue fra 18. april. Da ikke eggløsningen var kommet i går (23. april) så klarte vi ikke vente lenger. Jeg var redd eggløsningen aldri kom til å slå ut på testene.. Jeg synes det kjentes ut som jeg hadde eggløsning. Jeg var oppblåst og fikk kviser i ansiktet. I tillegg hadde jeg vondt i amgen. I dag kjøpte jeg en ny test (de andre var brukt opp) og da slo jaggu meg testen ut. Så I DAG har jeg tydeligvis eggløsning. Spørsmålet mitt er da: Kan jeg bli gravid etter i går?
Kykkelikokos Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 Men er sjansene mindre enn hvis vi har sex i dag eller i morgen?
Gjest =tentacle= Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Sjansen skal være størst dagen før og på selve eggløsningsdagen, mener jeg å huske. Dere kan jo ha sex i dag også, for sikkerhets skyld
angelou Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Hvis EL-testen slo ut idag, så kan det vel være at du har EL imorgen også? Annenhver dag funka med oss.........
Kykkelikokos Skrevet 24. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2007 Hm.. Skal vi vente til i morgen før vi prøver igjen da?
Eeyore Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Sikkert ikke dumt, så får dere "spart opp" litt
Chiquita Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Så lenge det ikke er noe i veien med mannens sædkvalitet, så er det ikke noe vits i å "spare opp"... Mannen har mer enn nok å gi fra seg uansett.... Så hopp til sengs i kveld også, vil jeg si...
tatiana Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 Nå kan jeg ha misforstått, men jeg trodde at hvis en eggløsningstest slår ut i dag, så betyr det at man har eggløsning i morgen. Folk sier at man skal ha sex helst dagen før eggløsning. Jeg trodde det betydde at man burde ha sex den dagen eggløsningstesten slår ut.... Tar jeg helt feil her?!?
Kykkelikokos Skrevet 25. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2007 Lurer jeg også på.. Vi får vel hoppe til køys i kveld også
Nurken Skrevet 25. april 2007 #11 Skrevet 25. april 2007 Vi hadde sex annenhver dag i forkant av EL, for at mannen skulle få spart opp litt "krutt"...på selve EL-dagen var det plent umulig å ha sex pga vi var i hvert vårt land, men dagen etter og dagen etter der igjen, det er DA det har skjedd for vår del - altså hverken i forkant eller dagen for EL. Jeg er i dag 5+4 MEN når det er sagt, så kan sædisene leve i hele 6 dager inni kvinnen, så det er fullt mulig at det har klaffet for dere! Lykke til da! Håper på det beste!
Nurken Skrevet 25. april 2007 #12 Skrevet 25. april 2007 Altså når jeg snakker om min EL-dag her, så var det altså den dagen testen var kanonpositiv... Og så elsket vi, som sagt, dagen etter og dagen etter der....og en EL-test viser jo faktisk at EL kommer om 12-48 timer...derfor altså: ha sex dagen etter positiv test og dagen etter der igjen. Det klaffet for oss
Kykkelikokos Skrevet 26. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. april 2007 Da har vi prøvd dagen før testen slo ut, og dagen etter. Så får vi krysse fingrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå