Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forventet eggløsning 22. april, og testet med Clearblue fra 18. april. Da ikke eggløsningen var kommet i går (23. april) så klarte vi ikke vente lenger. Jeg var redd eggløsningen aldri kom til å slå ut på testene.. Jeg synes det kjentes ut som jeg hadde eggløsning. Jeg var oppblåst og fikk kviser i ansiktet. I tillegg hadde jeg vondt i amgen.

I dag kjøpte jeg en ny test (de andre var brukt opp) og da slo jaggu meg testen ut. Så I DAG har jeg tydeligvis eggløsning. Spørsmålet mitt er da: Kan jeg bli gravid etter i går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men er sjansene mindre enn hvis vi har sex i dag eller i morgen?

Gjest =tentacle=
Skrevet

Sjansen skal være størst dagen før og på selve eggløsningsdagen, mener jeg å huske. Dere kan jo ha sex i dag også, for sikkerhets skyld ;)

Skrevet

Hvis EL-testen slo ut idag, så kan det vel være at du har EL imorgen også? Annenhver dag funka med oss.........

Skrevet

Hm.. Skal vi vente til i morgen før vi prøver igjen da?

Skrevet

Sikkert ikke dumt, så får dere "spart opp" litt ;)

Skrevet

Så lenge det ikke er noe i veien med mannens sædkvalitet, så er det ikke noe vits i å "spare opp"...

Mannen har mer enn nok å gi fra seg uansett....

Så hopp til sengs i kveld også, vil jeg si...

Skrevet

Nå kan jeg ha misforstått, men jeg trodde at hvis en eggløsningstest slår ut i dag, så betyr det at man har eggløsning i morgen. Folk sier at man skal ha sex helst dagen før eggløsning. Jeg trodde det betydde at man burde ha sex den dagen eggløsningstesten slår ut.... Tar jeg helt feil her?!? :forvirret:

Skrevet

Lurer jeg også på..

Vi får vel hoppe til køys i kveld også :sjarmor:

Skrevet

Vi hadde sex annenhver dag i forkant av EL, for at mannen skulle få spart opp litt "krutt"...på selve EL-dagen var det plent umulig å ha sex pga vi var i hvert vårt land, men dagen etter og dagen etter der igjen, det er DA det har skjedd for vår del - altså hverken i forkant eller dagen for EL. Jeg er i dag 5+4 :) MEN når det er sagt, så kan sædisene leve i hele 6 dager inni kvinnen, så det er fullt mulig at det har klaffet for dere! :) Lykke til da! Håper på det beste!

Skrevet

Altså når jeg snakker om min EL-dag her, så var det altså den dagen testen var kanonpositiv...

Og så elsket vi, som sagt, dagen etter og dagen etter der....og en EL-test viser jo faktisk at EL kommer om 12-48 timer...derfor altså: ha sex dagen etter positiv test og dagen etter der igjen. Det klaffet for oss :)

Skrevet

Da har vi prøvd dagen før testen slo ut, og dagen etter. Så får vi krysse fingrene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...