ENJ+KS Skrevet 23. april 2008 #21 Skrevet 23. april 2008 Jeg tror iallefall ikke Biltema-kofferten er det beste alternativet! Min koffert har stoff-vegger, jeg er veldig fornøyd med den. Det eneste som er dumt med det er at møkk og skitt fester seg bedre på en stoff-overflate enn på en av f.eks. plast. Men tenk også på hva du liker best. Pass på hjulene til kofferten også, at de er solide.
Yummy_Mummy Skrevet 24. april 2008 #22 Skrevet 24. april 2008 Jeg har hatt flere europriskofferter, og der har stort sett håndtaket gått i stykker etter noen få turer. Har aldri reklamert på dem (tenker heller at jeg har fylt den litt for full igjen). Mange kofferter har flere års garanti. Det planlegger jeg å kjøpe neste gang. Selv foretrekker jeg myk koffert fordi jeg føler ting ikke blir liggende å slenge like mye i dem (men det er stort sett aldri noe problem, er det plass i kofferten har jeg alltid noe mer som bare "må" være med).
*Enigma* Skrevet 24. april 2008 #23 Skrevet 24. april 2008 Jeg har en Roncato trillekoffert til rundt 600 kr (Husker ikke om dette var originalprisen, eller om det var på tilbud, forskjellen i pris er uansettt ikke stor), hun som solgte meg den sa at det var en av de koffertene de hadde hatt desidert færrest klager på i forhold til kofferter som ble ødelagt på flyreiser, og anbefalte meg denne framfor dyrere kofferter. Den er veldig stødig når jeg triller den, og jeg har vært veldig fornøyd med den så langt. Ingen problemer med at den vingler eller "hopper".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå