Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått skriv om at det nå kan komme fibernett til gata her.. Det skal være info møte til torsdag, og det var nettopp en mann som ringte for å høre om vi kom.. Jeg sa at jeg ikke visste..

Hadde egentlig kastet lappen vi fikk i postkassen, for vi har så mye annet som skjer fremover så orket lissom ikke sette meg inn i noe nytt...

Men nå lurer jeg på om fibernett er noe vi bør satse på?? Synspunkter om fibernett?`

Videoannonse
Annonse
Gjest Persille
Skrevet (endret)

Jeg synes du bør satse på det. Det er framtiden.

Det er nå de graver i gata di. Dersom du vil ha det om noen år så blir det kjapt dyrere og kanskje ikke mulig.

Jeg har fiberoptisk kabel her. Er utrolig fornøyd.

Jeg kan leie film vi nettet. Se enkelte tv-program når det passer meg. Bildet er bra og linja stabil. Både internett og Ip-telefoni er stabilt.

Skal dere selge bolig en gang så er det et minus dersom dere ikke har fiberoptisk kabel dersom det er i området ellers.

Endret av Persille
Skrevet
Men nå lurer jeg på om fibernett er noe vi bør satse på?? Synspunkter om fibernett?`

Det er ikke noe magisk med et fibernett annet enn at kapasiteten er så høy at en kabel kan brukes til overføring av TV, radio, telefoni og datatrafikk samtidig.

Jeg tror det vil øke verdien på boligen om fibernett er ført helt fram til huset. Man trenger ikke nødvendigvis bruke teknologien selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...