Ms.Marple Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Plutselig er det ikke signaler å få på canal digital, ikke signal på hverken nrk1,nrk2, tv2, tvnorge, zebra... Er det flere som har problemer med signalene i kveld eller er det en herremann som ikke har sjekket efakturaene sine i det siste ?
Knøttet Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Vi har også alle kanalene... Men har du parabol eller kabel-tv ?
Gjest Jytte Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Her funker både Canal Digital og Viasat - via parabolen.
Ms.Marple Skrevet 24. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2007 Jeg har parabol... Viasat fungerer fint, men canal digital vil ikke i dag...
Badlands Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Mange av mine kanalar datt ut for ei veke eller to sidan. Men det er kanalar eg stort sett ikkje ser på. Eg trudde det var fordi det digitale nettet har starta opp og eg enno ikkje har somla meg til å kople meg til - har jo boksen og alt mogleg som eg bestilte frå Canal Digital før jul, men har ikkje opna pakken enno, ventar på hendig mann som kjem på besøk og kan slike koplingsting....
Ms.Marple Skrevet 25. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2007 Det var faktisk en ledning som hadde hoppet ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå