Gå til innhold

HARRY?

Gjest TuttaCalcutta

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så på tv i går at gourmetskinke fra italia og spania var 1/2 - 1/3 av pris i Norge.  Her koster det visst 600 - 800 kr/kg for slik skinke.  Det er jo galskap.  :overrasket:

Jepp og den kjøper jeg! Det er bare det at jeg kjøper minst dobbelt så mye som jeg ellers ville ha gjort og da er man like langt eller kanskje t.o.m. kortere siden det sannsynligvis ikke er særlig sunt å spise mye skinke :sjenert: ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så på tv i går at gourmetskinke fra italia og spania var 1/2 - 1/3 av pris i Norge.  Her koster det visst 600 - 800 kr/kg for slik skinke.  Det er jo galskap.  :overrasket:

Og så er det galskap at svenskene betaler mer skatt og har dårligere lønn enn oss.

Skrevet
Og så er det galskap at svenskene betaler mer skatt og har dårligere lønn enn oss.

Ja, og i tillegg har de vesentlig dårligere ordninger ved sykdom og arbeidsløshet og betaler langt mer enn oss for en del varer og tjenester. Sett i forhold til inntektsnivået, er faktisk mat svært billig i Norge!
Skrevet
jeg blåser i hva Sponheim sier men jeg synes det er arrogant sagt....

Ikke bare det men FOR en upresis karakteristikk/betegnelse! Han får ikke fram en drit med å hevde at noe er harry om han vil folk skal slutte med det. Poenget er at folk gjør det fordi det er billig. man handler da ikke på den dyreste butikken i Norge heller fordi det er harry å spare med å handle på rema.

Dusteuttalelse av Sponheim!

Skrevet (endret)

Jeg er kjempglad jeg bor nær grensa! Er student, og får utrolig mye mer mat ved å dra over grensa og handle mat en gang i uka!

Edit: Skriveleif

Endret av Vela
Gjest TuttaCalcutta
Skrevet
Ikke bare det men FOR en upresis karakteristikk/betegnelse! Han får ikke fram en drit med å hevde at noe er harry om han vil folk skal slutte med det. Poenget er at folk gjør det fordi det er billig. man handler da ikke på den dyreste butikken i Norge heller fordi det er harry å spare med å handle på rema.

Dusteuttalelse av Sponheim!

I agree! :klappe:

Gjest vimselot
Skrevet

Ja, det er så harry å handle i utlandet at jeg heller kjøper dyrt i Norge og gjerne smugler-røyk. :ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...