Leo Skrevet 25. april 2007 #21 Skrevet 25. april 2007 Så på tv i går at gourmetskinke fra italia og spania var 1/2 - 1/3 av pris i Norge. Her koster det visst 600 - 800 kr/kg for slik skinke. Det er jo galskap. ← Jepp og den kjøper jeg! Det er bare det at jeg kjøper minst dobbelt så mye som jeg ellers ville ha gjort og da er man like langt eller kanskje t.o.m. kortere siden det sannsynligvis ikke er særlig sunt å spise mye skinke ...
punktom Skrevet 25. april 2007 #22 Skrevet 25. april 2007 Så på tv i går at gourmetskinke fra italia og spania var 1/2 - 1/3 av pris i Norge. Her koster det visst 600 - 800 kr/kg for slik skinke. Det er jo galskap. ← Og så er det galskap at svenskene betaler mer skatt og har dårligere lønn enn oss.
Leo Skrevet 25. april 2007 #23 Skrevet 25. april 2007 Og så er det galskap at svenskene betaler mer skatt og har dårligere lønn enn oss. ← Ja, og i tillegg har de vesentlig dårligere ordninger ved sykdom og arbeidsløshet og betaler langt mer enn oss for en del varer og tjenester. Sett i forhold til inntektsnivået, er faktisk mat svært billig i Norge!
T.S Skrevet 26. april 2007 #24 Skrevet 26. april 2007 jeg blåser i hva Sponheim sier men jeg synes det er arrogant sagt.... ← Ikke bare det men FOR en upresis karakteristikk/betegnelse! Han får ikke fram en drit med å hevde at noe er harry om han vil folk skal slutte med det. Poenget er at folk gjør det fordi det er billig. man handler da ikke på den dyreste butikken i Norge heller fordi det er harry å spare med å handle på rema. Dusteuttalelse av Sponheim!
Vela Skrevet 26. april 2007 #25 Skrevet 26. april 2007 (endret) Jeg er kjempglad jeg bor nær grensa! Er student, og får utrolig mye mer mat ved å dra over grensa og handle mat en gang i uka! Edit: Skriveleif Endret 26. april 2007 av Vela
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 26. april 2007 #26 Skrevet 26. april 2007 Ikke bare det men FOR en upresis karakteristikk/betegnelse! Han får ikke fram en drit med å hevde at noe er harry om han vil folk skal slutte med det. Poenget er at folk gjør det fordi det er billig. man handler da ikke på den dyreste butikken i Norge heller fordi det er harry å spare med å handle på rema. Dusteuttalelse av Sponheim! ← I agree!
Gjest vimselot Skrevet 26. april 2007 #27 Skrevet 26. april 2007 Ja, det er så harry å handle i utlandet at jeg heller kjøper dyrt i Norge og gjerne smugler-røyk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå