Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å fylle ut øyebrynene mine litt. Har ikke så altfor mange hår og de er helt lyse (pga mengden nytter det ikke å farge dem heller, for de er så få at det ikke sees nesten).

Noen som har tips til produkter og hvordan jeg gjør dette?

Har jo sett det på tv og slikt, men greit å vite hva man skal starte med :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

body shop har en fin øyenbryns skygge:) da blir det ikke så hardt "tegnet" på.

Når det gjelder denne ville jeg bruke minimalt skygge av gangen, og heller føre på mer hvis det blir for lyst. bare dunk litt i børsten etter du har tatt skygge på den så det ikke er så mye på.

Endret av Luzi
Skrevet

Model Co har ett bra eyebrow kit, en rosa boks med skygger til brynene, sjablonger, 3 små koster. Genialt. Kjøpes på Esthetique.

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

The make up store har en eyebrow øyenskygge. Tre farger. Jeg synes den er genial! ;)

Skrevet

Jeg liker også den tre fargede fra Make Up Store svært godt, men det er mulig den blir for mørk for deg?

Jeg har riktignok heller ikke verdens mørkeste øyenbryn, men jeg liker den godt likevel. Jeg bruker den mellomste av de tre fargene innerst og den lyseste utover på øyenbryene. Den mørkeste bruker jeg noen ganger til å markere øynene med, da enten våt eller tørr.

Skrevet

Jeg bruker Shisheido sitt øyenskyggeskrin, fin farve og sitter godt.

Gjest Blanca
Skrevet

Alle typer brynspudder er bra, blyant blir for hardt. Selv har jeg skrin fra Chanel og er svært fornøyd med det. Det er tre farger i det, og alle passer nok best for litt mørke bryn. Shiseido er også bra, og en bedre farge for lyse bryn.

Skrevet

Jeg har øyenbrynspudder fra H&M, og det er jeg veldig fornøyd med! Mye billigere enn de dyrere merkene er det også :)

Skrevet

Jeg har Shiseido sin. Forholdsvis dyr i innkjøp, men jeg har brukt min mye i 5!! år og den er ikke halvtom enda.

Er veldig fornøyd med den, bra kost og fargen sitter godt.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Til dere som bruker dette.

Blir det finere enn med øyenbrynspenn?

Er det ikke vanskelig å legge det jevnt?

Skrevet

Det er lettere å legge enn med penn og det blir finere.

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Det er lettere å legge enn med penn og det blir finere.

Ok, da skal jeg sjekke ut det.

Leste her en gang at folk var veldig fornøyd med ID sin, så kunne tenke å teste ut den.

takk :)

Skrevet

Jeg bruker en pudderblyant fra Dior, har lyseste farge. Liker den kjempegodt, og synes resultatet blir bra.

Skrevet

Jeg har også brukt den blyanten fra Dior. Den er kjempegod og legger seg som om man legger brynspudder.... Mye lettere...

Nå har jeg tatovert og er superfornøyd med det...

Skrevet
Jeg har også brukt den blyanten fra Dior. Den er kjempegod og legger seg som om man legger brynspudder.... Mye lettere...

Nå har jeg tatovert og er superfornøyd med det...

hvor lenge varer en slik tatovering? Tenker bare på når man blir eldre og ansiktet forandrer seg og begynner å henge her og der..

Skrevet
hvor lenge varer en slik tatovering? Tenker bare på når man blir eldre og ansiktet forandrer seg og begynner å henge her og der..

Det er nok litt forskjellig fra hudtype til hudtype. Jeg har hørt det i alle fall...

Men nå tatoveres det jo der det er bryn fra før, og med veldig naturlige fargetoner så om det henger litt når man blir gammel så henger det sammen med resten av brynet så man ser ikke rarere ut enn man strengt tatt må.... Om det ble forståelig dette her....

Mine er liksom bare fyllt ut litt mellom de få stakkars hårene jeg har. I en naturlig og ganske lys farge slik at det er ingen som ser at det faktisk er fake...

Gjest Sativa
Skrevet

Mine varte ikke så lenge dessverre, kanskje i ett år. Jeg tok lipliner samtidig, og det varte i ca 3 år.

Skrevet

Vet at ModelCo har en penn med hår på som du vrir på også kommer det ut og fester seg i brynene. de blir fyldigere :)

Skrevet

Endelig fikk jeg det dyttet jeg trengte, har brukt blyant bestandig. Og ser selv at jeg av og til etter morgener med dårlig tid ender opp med harde streker og et permanent overrasket uttrykk i ansiktet !

Nå skal jeg OGSÅ skaffe meg øynebrynsskygge ! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...