Gjest Cleopatra Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Sambo`n har fått en kronisk senebetennelse i høyre håndledd/arm. Dette har han nå fått div. pillekurer for uten at det har hjulpet mye. Det hjelper der og da, men er like vondt rett etter pilleslutt. Han bruker også en håndleddstøtte og prøver å holde armen i ro så mye som mulig. Er det noen som har litt erfaring her og kan gi noen tips? Vet det er varierende erfaring med fysioterapeut, men det kan kanskje være verdt å forsøke(?).
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Sambo`n har fått en kronisk senebetennelse i høyre håndledd/arm. Dette har han nå fått div. pillekurer for uten at det har hjulpet mye. Det hjelper der og da, men er like vondt rett etter pilleslutt. Han bruker også en håndleddstøtte og prøver å holde armen i ro så mye som mulig. Er det noen som har litt erfaring her og kan gi noen tips? Vet det er varierende erfaring med fysioterapeut, men det kan kanskje være verdt å forsøke(?). ← Har han ikke vært hos fysioterapeut? Det er det første han må gjøre.
Leo Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Jeg var plaget med senebetennelse i høyre håndledd i flere år og gjennomgikk diverse tablettkurer og fysioterapibehandling. Til slutt forsøkte jeg akupunktur og senebetennelsen forsvant som dugg for solen og siden har jeg aldri merket noe til den. Det er nå fem år siden.
Skravla Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Jeg var plaget med senebetennelse i høyre håndledd i flere år og gjennomgikk diverse tablettkurer og fysioterapibehandling. Til slutt forsøkte jeg akupunktur og senebetennelsen forsvant som dugg for solen og siden har jeg aldri merket noe til den. Det er nå fem år siden. ← Dette var nøyaktig det jeg skulle skrive, men jeg bytter håndledd med albue. Fikk akupunktur med strøm.
Leo Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Dette var nøyaktig det jeg skulle skrive, men jeg bytter håndledd med albue. Fikk akupunktur med strøm. ← Og jeg med noen slags "urtebriketter" som ble festet ytterst på nålene og tent på. Hensikten i begge tilfeller var sikkert å gjøre nålene varme.
Gjest Cleopatra Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Har han ikke vært hos fysioterapeut? Det er det første han må gjøre. ← Fastlegen mente fysioterapi ikke ville hjelpe han... (denne legen skal han bytte ut). Han har vært hos en annen lege som skrev ut en henvisning, men det er lang ventetid i nærområdet. Han er forresten nå å snakker med en nabo som er akupunktør. Vet ikke hvilke metoder hun bruker. Dette var nøyaktig det jeg skulle skrive, men jeg bytter håndledd med albue. Fikk akupunktur med strøm. ← Jeg har prøvd det, men som smertelindring. Det funket ikke på meg, men det blir jo en helt annen sak Og jeg med noen slags "urtebriketter" som ble festet ytterst på nålene og tent på. Hensikten i begge tilfeller var sikkert å gjøre nålene varme. ← Ble det ikke vondt når de ble varme?
Ce'Nedra Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Anbefaler først og fremst fysio, og om det ikke hjelper, så er det verdt å prøve akupunktør. Svigermor ble helt bra av behandling hos akupunktør.
Leo Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Ble det ikke vondt når de ble varme? ← Nei, jeg kjente bare en behagelig "prikking" og at blodsirkulasjonen økte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå