ZINA Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jeg har blitt inspirert her av noen brukere av nattkremen Exuciance, og prøvde å bestille den fra beautybridge. Men vet ikke hvilket alternativ jeg skal velge når det gjelder levering og betalingsmåte. Jeg følte meg plutselig skeptisk til å bruke visa. Dere som har bestilt der før kan dere fortelle meg hva dere har valgt og hva er leveringstid? Takker mye for svar.
Nemesis Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Du får desverre ikke kjøpt merket exuviance fra utelandske internettbutikker. Har selv prøvt å kjøpe derifra.
ZINA Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2007 Hvorfor ikke? Hvor kan jeg evt bestille?
Nemesis Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Det står på siden deres. Sendte en gang en mail og spurte hvorfor, men nå husker jeg ikke hva de svarte. Jeg har slått meg til ro med at jeg er nødt til å kjøpe merket hos hudpleier.
BLOMSTERKVAST Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 JEG KJØPER STADIG VEKK EXUVIANCE FRA BEAUTYBRIDGE JEG... FIKK EN PAKKE FØR HELGA. :blunke:
Nemesis Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Hva kjøpte du da?? Jeg har prøvt opp til flere ganger å kjøpe en maske av de, men får mail tilbake om at de ikke sender utenfor usa.. Bestikker du dem elle?!?
BLOMSTERKVAST Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 kjøper hos beautybridge.com Prøvde nett nå også ,og det gikk fint. Husk å oppgi vouchercode -spring10 så får du 10 prosent.
Nemesis Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 (endret) hmm.. Det skal da ikke gå an! Dette står på siden deres : *International Customers please note: Exuviance brand products can not be sold or shipped outside the United States due to various foreign, regulatory and legal considerations. Så i teorien skal det ikke gå. Kanskje det er noen nye som har fikset orderen din og ikke visste at det produktet ikke skal sendes ut av usa?!? Eneste forklaringen jeg kan komme på! hehe Endret 24. april 2007 av Nemesis
BLOMSTERKVAST Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 De MÅ skrive det ,det gjør essentialdayspa også.(Tror ikke de sende nå) Men desender ,har kjøpt mange produkter der fra. Prøv å bestille i handlekorg.det går helt fint. Velg land..velg shipping method-global air . Og ikke glem coupon code -spring10
Nemesis Skrevet 24. april 2007 #10 Skrevet 24. april 2007 (endret) Som sagt så har jeg prøvt å bestille der før, og da fikk jeg mail om at orderen min ikke kom til å bli behandlet siden jeg hadde bestilt exuviance. Men da får jeg ta å prøve meg igjen da, så får du også prøve ZINA så ser vi om vi klarer å lure oss til å bestille Endret 24. april 2007 av Nemesis
Nemesis Skrevet 26. april 2007 #12 Skrevet 26. april 2007 De gjør ikke noe med ordren før 1 mai.. Så vi får vel ikke vite det før da
LadyInRed Skrevet 26. april 2007 #13 Skrevet 26. april 2007 De gjør ikke noe med ordren før 1 mai.. Så vi får vel ikke vite det før da ← åh,så det først nå. gi beskjed da om det går/ikke går.....
Ginen Skrevet 27. april 2007 #14 Skrevet 27. april 2007 Litt sånn off the record, men jeg kjøpte ID foundation på Beautybridge. Betaling gikk kjempefint, og jeg fikk varen raskt. Men pudderet var fake. Hyggelig.
Nemesis Skrevet 27. april 2007 #16 Skrevet 27. april 2007 Det lurer jeg også på! Jeg har selv kjøpt id der selv og det var da ikke noe fake
Ginen Skrevet 27. april 2007 #17 Skrevet 27. april 2007 Venninna mi gikk tom for ID pudderet hun kjøpte hos hudpleier og fikk mitt, da jeg ikke helt fikk den store opplevelsen. Boksen så identisk ut, fargen var lik, men det var helt annerledes. Vi syntes dette var litt rart og dobbeltsjekket med nok en venninne som hadde nettopp kjøpt det samme hos hudpleier. Konklusjon: For mye "skimmer" om dere forstår, noe grovere pudder, og det var liksom ikke helt riktig. Vanskelig å forklare
ZINA Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #18 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har gledet meg å få nattkremen Exuviance som jeg bestilte for minst tre uker siden hos beautybridge, men etter frem og tilbake med de fikk jeg denne mailen: Dear Customer, As we noted in our website on main page of Exuviance at http://www.beautybridge.com/exuviance.html Exuviance brand products can not be sold or shipped outside the United States due to various foreign, regulatory and legal considerations. We are sorry for any inconvenience we caused. However, we have to follow the policies of brand owner. Det var leit. De har gode priser og denne kremen hadde jeg kjempe lyst å prøve. Vet dere om andre nettsider som sender kremen til Norge? Takker mye for svar
Parfumfreek Skrevet 14. mai 2007 #19 Skrevet 14. mai 2007 Var akkurat det jeg også trodde - at de ikke lenger kunne sende utenfor Usa. Dere kan eventuelt bestille på Ebay, denne selgeren er veldig seriøs, og varene er friske: http://stores.ebay.co.uk/SkinDepot_Exuvian...0QQftidZ2QQtZkm Jeg har fått det enda billigere hos et par andre, men det tok opp til 6 uker før det kom ... Kjempegreie selgere, men tror ikke de sendte med flypost ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå