Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest miobell
Skrevet

Hehe... tittelen sier alt :

Forslag???

Tar i mot gode tips, kanskje noen historier jeg kan "herme" etter eller noe sånt ? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja.. hvor gammel blir den heldige da? Hva liker han? Sport, fart, romantisk, båt??

har gjort UTROLIG mye koselig, men spørs hvor mye penger du er villig til å legge i..

Skrevet

Når jeg først møtte samboeren min, så hadde jeg i forbifarten nevnt at jeg hadde veldig lyst til å kjøre bobsled (oppe i Lillehammer kan man det) og det fikk jeg i den første bursdagsgaven fra ham :) Ble veldig overrasket, og veldig, veldig glad! :)

Skrevet

Jeg kjøpte tur til Tallin i bursdagsgave til samboeren min nå nylig, og det ble veldig godt mottatt. Vi har pratet om å reise dit i hele vinter, så sånn sett var det ganske enkelt å finne på. Tenk litt gjennom interessene hans, hva dere har pratet om i det siste, kanskje du kan finne på en opplevelse å gi han? Ofte kan det være like greit som en ting.

Skrevet

Kjæresten min ble kjempeglad for følgende:

Scrapbook med bilder av vår oppvekst parallellt, babybilder, første skoledag, konfirmant, russebilde,bilde som voksen etter vgs....så kom historien om hvordan vi treftes, etterfulgt med bilder av vår tid sammen frem til no, med små kommentarer og dikt....etterfulgt av masse ledige sider, med en enkel fin post it lapp der det sto plass til fremtiden.... Jeg elsker deg.

Han sa at det var den beste gaven han noensinne har fått, og jeg ser i ettertid har han fått scrapbook dilla og vil så gjerne fylle boka med flere bilder. Og det å fylle den med mer har blitt et prosjekt hvor vi har satt oss ned sammen og fyllt inn.

Bildene fra før vi ble sammen fikk jeg tak i fra moren hans, hun scanna bildene fra albumene sine så fikk jeg fremkalt de. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...