Gå til innhold

Symbolsk gåve til kjæresten

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Er det nokon som har gode idear?? Kjæresten min og eg har spleisa på gåve til kvarandre, men eg fekk ein liten ting av han, og har lyst å gi han noe symbolsk, til bursdagen hans, som er om ei veke.

Det kan godt vere noko eg lagar sjølv, eller liknande. Er det nokon som har gode forslag?? Alt mottas med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et bilde av dere selv sammen - i en søt ramme - en hjerteramme om du er der, eller en annen - kanskje enkel ramme som du pynter på selv med noe du finner - skjell, blomster, perler el.

Har du ikke noe bilde av dere to, så ta et bilde av deg selv. Ikke vær beskjeden.

Skrevet

Da vi hadde to års dag, laget jeg en bunke med gavekort, som:

- masasje

- jeg henter pizza og cola

- frokost på sengen

- blow job

- etc.

Du forstår sikkert poenget, finn på noe han blir glad for!

Jeg skrev med gull penn på fint papir og la det inn i en mappe med silkesløyfe rundt. Det var veldig vellykket.

Piglet

Gjest Virvel
Skrevet

Som del av en kombinert jule- og bursdagpresang lagde jeg et album til kjæresten min med bilder av han og meg i, og så fant jeg små sitater og dikt som passet til bildene. Fylte det bare halvveis, slik at han kan fortsette - jeg har jo tenkt å være sammen med han en stund. :) Det er faktisk ikke riktig så tidkrevende som det kan virke, jeg gjorde det på én dag (men da satt jeg til gjengjeld 6-7 timer i strekk!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...