pippen Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 når har man eggløsningssmerter? Er det før under eller etter selve eggløsninga? Eller kan det variere fra person til person.
angelou Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Det varierer nok fra person til person ja, noen har jo ikke smerter en gang. Jeg har EL-smerter dagen før og samme dag som EL (tror jeg, har aldri testa). Når vi prøvde nå sist så tenkte vi ikke så mye på akkurat det, men hoppa i høyet annenhver dag fra dag 10 til 18, og det funka som bare det
Kylling Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Jeg begynner å kjenne det noen dager før. På selve eggløsningsdagen får jeg veldig sterke smerter. Dagene etter kjenner jeg det også godt. Men det er aldri noen tvil om hvilken dag jeg har EL - det er når smertene blir så intense at jeg nesten ikke kan stå oppreist.
LindaL Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Jeg har bare kjent eggløsningsmerter en gang,og den gangen ble jeg gravid,hadde sinnsykt stikking i venstre side på morgenen,tok el test på kvelden og den var positiv men har aldri kjent smerter før,kun visst det pga el tester!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå