Gjest DyneTryne Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Jeg har hatt dem siden torsdag så derfor spør jeg. Det er en litt uvanlig mens, siden jeg skrev før at jeg fikk den midt inni pillebrettet. Så kanskje det bare er en blødning, jeg aner ikke. Men nå er jeg lei av å sitte i slasketøy under teppet og syte og spise sjokolade. Gøy første dagene, men helsike heller
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Jeg pleier bare å ha vondt en dag. Da jeg brukte p-piller hadde jeg ikke vondt i det hele tatt. Hvis du nettopp har skiftet eller begynt med hormonprevansjon kan det hende det er derfor, at kroppen venner seg til hormonene eller noe sånt?
Gjest Elfrida Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 Sjelden lenger enn to dager. Men hvis jeg har hoppet over blødning pga ferie eller lignende blir det lett 3-4(bruker p-piller).
Amalie_85 Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 når jeg ikke gikk på p-piller kunne det være fra 2-5 dager, men nå er det 2-3 dager. det er noe dritt å ha det så vondt
Gjest DyneTryne Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Jepp, det var det som var planen, å hoppe over mensen for å slippe menssmerter. Skjebnens ironi? Den kom nå uansett, og har holdt på siden onsdagen. Ikke ser den ut til å ha lyst til å gå vekk heller, og jeg er så svimmel og full av elendighet atte. Menssmerter langt nedi beina Det er ingen andre som går på brettene kontinuerlig her da og hopper over placebopillene? Legen min sa jo det skulle funke..
Gjest Elfrida Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Det funker for meg det, jeg mener altså at hvis jeg hopper over så får jeg vondere neste gang jeg skal ha blødning. Man kan jo hoppe over hele tiden, men jeg blir surere og gretnere av det, så jeg har heller blødning. Men så har jeg ikke så sterke smerter heller da.
Gjest DyneTryne Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Heldiggrisen! Her føles det ut som om rotter biter livmora mi fra innsiden, og som om jeg trær meg nedpå flaggstangen om hverandre Jaja, det går nok over
Gjest Alive Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Ergo: hoppe over mensen er noe tull. Jeg sitter med samme problemet selv akkurat nå. Først var jeg skikkelig ute å kjøre , humørmessig. Og nå river det i magen Gjør ikke det igjen!
-frøya- Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 Har aldri hatt menssmerter etter at jeg begynte på p-piller,heller ikke etter at jeg har hoppet over mensen...
Gjest Tweek Skrevet 24. april 2007 #10 Skrevet 24. april 2007 Ergo: hoppe over mensen er noe tull. ← Det er jo ikke tul og hoppe over mensen. Ingenting farlig skjer, og det er jo ikke som det hoper seg opp inni der for en vakker da så fosser det ut. Har man jernmangel er det er god ting å hoppe over mensen for da beholder man det lille jernet man har. Men likevel kan man ha det en eller 2 ganger i året.
Hobgoblin Skrevet 24. april 2007 #11 Skrevet 24. april 2007 Det er ingen andre som går på brettene kontinuerlig her da og hopper over placebopillene? Legen min sa jo det skulle funke.. ← Jeg har prøvd det, og etter 2 måneder får jeg mensen allikevel. Så i følge kroppen min juger både din og min lege.
Gjest Alive Skrevet 24. april 2007 #12 Skrevet 24. april 2007 (endret) Det er jo ikke tul og hoppe over mensen. Ingenting farlig skjer, og det er jo ikke som det hoper seg opp inni der for en vakker da så fosser det ut. Har man jernmangel er det er god ting å hoppe over mensen for da beholder man det lille jernet man har. Men likevel kan man ha det en eller 2 ganger i året. ← Vel, for meg er det noe tull. Jeg fikk småblødninger allikevel, og ble helt håpløs i humør og nå har det mer vondt enn jeg noen gang kan huske å ha hatt. Ser ut som om DyneTryne har litt samme opplevelsen. Nei, da...jeg vet selvfølgelig at det ikke samler seg opp. Men noe ble uansett feil for meg. Endret 24. april 2007 av Alive
Gjest Tweek Skrevet 24. april 2007 #13 Skrevet 24. april 2007 Alt funker jo ikke for alle Men noe tror at det samler seg opp inni der, derfor måtte jeg bare si det i tilfellet du var en av dem
Gjest Alive Skrevet 24. april 2007 #14 Skrevet 24. april 2007 Nettopp. Jeg har vel lest et sted at man egentlig ikke trenger å ha opphold for mensen med P-piller i det hele tatt. Fordi, menstruasjon med P-piller bare er en skapt greie. Det skulle tatt seg ut på meg, hadde antakeligvis blitt den megga
Gjest DyneTryne Skrevet 24. april 2007 #15 Skrevet 24. april 2007 Ergo: hoppe over mensen er noe tull. Jeg sitter med samme problemet selv akkurat nå. Først var jeg skikkelig ute å kjøre , humørmessig. Og nå river det i magen Gjør ikke det igjen! ← Men etter flere svar å dømme virker det jo som om det bare er første ganga pga hormonene? Jeg gir det nå en sjanse til etter denne ganga, jeg har smertestillende som gjør meg til en sløv og glad laks Har aldri hatt menssmerter etter at jeg begynte på p-piller,heller ikke etter at jeg har hoppet over mensen... ← Men det er fint for deg. Uheldigvis hjelper ikke slike svar meg en døyt. Jeg har prøvd det, og etter 2 måneder får jeg mensen allikevel. Så i følge kroppen min juger både din og min lege. ← Ja, svinaktig svindel og pølsevev fra kjell og din lege
Gjest DyneTryne Skrevet 24. april 2007 #16 Skrevet 24. april 2007 Nettopp. Jeg har vel lest et sted at man egentlig ikke trenger å ha opphold for mensen med P-piller i det hele tatt. Fordi, menstruasjon med P-piller bare er en skapt greie. Det skulle tatt seg ut på meg, hadde antakeligvis blitt den megga ← Ja, er det ikke bare blødninger eller noe slikt? Men megge blir en uansett, skal det gjøre så vondt
Gjest Frøken Titt Skrevet 24. april 2007 #17 Skrevet 24. april 2007 Blir premenstruell alt i fra 1-2 uker før. Noen ganger merker jeg det ikke. hvis jeg får vondt har jeg vondt i et par dager. Dritt når pillene tukler med syklusen.
Gjest Alou Skrevet 24. april 2007 #18 Skrevet 24. april 2007 1-3 dager før/etter jeg får mensen. Ikke mange dagene, men da har jeg til gjengjeld SYKT vondt!
Gjest DyneTryne Skrevet 25. april 2007 #20 Skrevet 25. april 2007 Takketakk for trøsteklæm Jeg lurer på om jeg skal ta turen til legen om dette fortsetter. Føler meg som en skral gammel dame på klagern, men det føles ut som jeg føder kaktus! Det er vel bare hormonforandringer og går over snart, men spørsmålet er jo bare når... det blør like mye hele tiden og jeg blir psykopat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå