Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på en av hairport sine avdelinger å klippet meg.

Når hun hadde gjort det krøllet hun håret med en krølltang så jeg fikk skikkelig store lange Hollywood krøller.

Det var veldig stilig til den frisyren jeg har nå så jeg sa at jeg nå må investere i en krølltang.

Hun sa da at jeg ikke får slike krøller av hvilken som helst krølltang, men bare den. Hun sa også ar krøllene holdt i 2-3 dager noe de også gjorde.

Jeg spurte hva denne kostet og prisen var 850,- :overrasket:

Har såååå lyst på disse krøllene, men stemmer det at jeg ikke kan få det samme rimeligere et annet sted?

Vet ikke hva tangen heter, men hun skrev opp til meg krølltang for langt hår i tilfelle jeg ville komme tilbake å kjøpe en.

Hun sa også at jeg må bruke en spray før jeg brukte krølltangen så jeg ikke skulle ødelegge håret. (hva er prisen på noe sånt?) Deretter en hårspray (kan jeg da bruke hvilken som helst?) også kunne jeg krølle.

Når jeg var ferdig kunne jeg dra fingrene gjennom håret helt til jeg fikk så mye/lite krøller jeg ville ha og deretter spraye igjen.

Til slutt lurer jeg på:

Dersom jeg kjøper denne og angrer meg, kan jeg returnere den å få pengene igjen? Evt etter hvor lang tid.

Dette ble mange spm, men jeg håper virkelig noen kan svare meg.

Jeg har såååå lyst på den krølltanga, men den var litt dyr.

Hva bør jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den var veldig rimelig jeg.

Hva heter denne krølltangen?Jeg har prøvd det meste..og har kommet frem til at de billige bare er tull. Hvor finnes denne frisøren??:)Når det gjelder spray finnes det billigere varianter, men da med variende resultat.(Man kan fort få fett hår hvis man bruker feil produkt/for mye ).

Skrevet
Synes den var veldig rimelig jeg.

Hva heter denne krølltangen?Jeg har prøvd det meste..og har kommet frem til at de billige bare er tull. Hvor finnes denne frisøren??:)Når det gjelder spray finnes det billigere varianter, men da med variende resultat.(Man kan fort få fett hår hvis man bruker feil produkt/for mye ).

Tusen takk for svar.

Om du synes denne er billig er den nok det, har aldri kjøpt krølltang før jeg.

Frisøren er daglig leder på Hairport Jessheim og er kjempeflink (synes jeg)

Skal finne ut hva den heter jeg.

Kanskje jeg bør investere i den da.

Men hva om jeg kommer hjem og ikke får dette skikkelig til og det ikke blir så bra som jeg hadde trodd.

Hvordan er det å returnere en krølltang å få pengene tilbake? og om dette går hvor lang tid har man på det?

Flere som vil svare????

Gjest baby-E
Skrevet

Men hva om jeg kommer hjem og ikke får dette skikkelig til og det ikke blir så bra som jeg hadde trodd.

Man betaler for kvalitet ;)

Kan du ikke spørre henne om hun kan lære deg å lage slike krøller da? Kanskje du får prøve deg i butikken?

Skrevet
Tusen takk for svar.

Om du synes denne er billig er den nok det, har aldri kjøpt krølltang før jeg.

Frisøren er daglig leder på Hairport Jessheim og er kjempeflink (synes jeg)

Skal finne ut hva den heter jeg.

Hvordan er det å returnere en krølltang å få pengene tilbake? og om dette går hvor lang tid har man på det?

Flere som vil svare????

det er en teknikk som kommer etter hvert:) Har du rettetang?går ann å lage krøller med den og..

Tror desverre ikke du får byttet om du åpner/bruker krølltangen for så ikke får det til :( skulle gjerne vært sånn..

Skrevet

Må bare skyte inn et spørsmål, hvordan lager man krøller med rettetang? :klø:

Skrevet
Må bare skyte inn et spørsmål, hvordan lager man krøller med rettetang? :klø:

Er ikke helt sikker, men tror det er sånn at man fester tuppen av håret i rettetangen og surrer håret rundt på en måte. Men tror ikke alle rettetenger klarer sånt. SÅ det på så reklameinnslag påt vnorge.

Skrevet

jeg får verdens nydeligste krøller av den:P Må ikke være for bred plate!!

Skrevet

Nå har jeg kjøpt den ;)

(den heter Cera Curley 25mm)

Får ikke til å lage sånne hollywoodkrøller som frisøren.

Har aldri brukt krølltang før så det er vel litt trening.

- Skal man krølle utover eller innover?

- Hvor lenge skal man ha krølltangen i håret ca? (hadde den ikke så lenge der jeg, mulig det var noe av problemet)

Nå er denne frisøren så snill at hun sa at jeg bare måtte komme så skulle jeg få en liten opplæring.

Er ikke alle som yter så god service.

Noen som vet hva jeg gjør galt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...