Gjest nalle-maja Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Ser dere hva reklamen gjør med meg? Jeg husker jo hva produktene heter Vet det er Lilleborg som har seriene, men hvor får jeg kjøpt det? Tenkte å kjøpe det i presang til søsteren min til bursdagen
Imogen Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 (endret) Jeg har iallefall sett dem både på Meny og på Kiwi, så jeg vil tro du finner dem stort sett overalt, iallefall så langt de har et godt utvalg på sånt Lykke til med gave! Endret 24. april 2007 av FallOutGirl
Gjest Veronica Mars Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 De har de på apotek, på HM, på de fleste dagligvarebutikker, stort sett overalt.
Gjest nalle-maja Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Okei, takk for svar Kanskje ikke så veldig "ekslusivt" da, om de selger de i matvarebutikker... Noen som har prøvd?
Gjest Veronica Mars Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Okei, takk for svar Kanskje ikke så veldig "ekslusivt" da, om de selger de i matvarebutikker... Noen som har prøvd? ← Jeg har en kroppsolje fra dem, synes den er god. Men det er billige produkter og ikke akkurat noe jeg ville kjøpt i gave selv.
gladidag Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Har skrubben...skikkelig nedtur. Den skulle bli varm...jada i tre sekunder..ikke skrubber den godt heller. Men, har og kroppsoljen, syns den er god. Lukter litt thaimat da...hehe..men eg elsker jo det så da..
Gjest nalle-maja Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Hehe, okei, takk for hjelp Tror kanskje jeg finner noe annet, ja
Latsekken Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Som den islandske typen min sa, "Jeg tror ikke noen vil ha velværeprodukter fra Heitur Pottur. Det er bare en liten basseng med varmt vann hvor folk kan legge seg til bløt før de går inn i svømmebasseng. Finnes ved hver svømmehall." Og bildet på reklamen er forresten fra Blå Lagun som kjører sitt eget merke.
Gjest Frøken Titt Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 Har allerede kjøpt den brasilianske body washen. Lukter nydelig. På Vita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå