Gjest Gjest Skrevet 24. april 2007 #1 Skrevet 24. april 2007 Uff å huff jeg har blitt forelsket jeg. I en annen enn mannen min. Har bare snakket med vedkommende. Ingen ting annet har skjedd men jeg kjenner han veldig godt da han er en felles venn av oss. Hva pokker skal jeg gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2007 #2 Skrevet 24. april 2007 Unngå ham, og rette fokus mot mannen din. Hva mangler i forholdet deres siden du blir forelsket i en annen?
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2007 #3 Skrevet 24. april 2007 RETT FOKUS MOT DIN MANN! DETTE SKAL BLI ÅRET VI FORANDRER OSS; MEN IKKE GJØR DET VED Å BYTTE! TA VARE PÅ DEN DU HAR IDAG!!! ELLER SNAKK MED HAN NÅÅÅÅ!!!
la Flaca Skrevet 24. april 2007 #4 Skrevet 24. april 2007 Uff å huff jeg har blitt forelsket jeg. I en annen enn mannen min. ← So? Er ikke verre enn at du lar det gå over av seg selv. Tror du folk lever et helt liv i parforhold uten å bli betatt av andre? Nope.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Her i huset lot mannen øynene vandre .....og tok skrittet enda lengere.....ble ferska og stilt til ansvar Gresset på den andre siden er sikkert grønt å fint (på avstand) Tenk deg nøye om....hva har du? er forholdet i en nedgangsperiode? kan det rettes på med litt innsatts fra begge sin side? Kan du klare å påføre samboer/ektemann smerte ved et brudd eller ved utroskap? Forsiktig med hva du ønsker deg....du kan setter igang mange følelser og hendelser som ikke kan tas tilbake eller reverseres.
Gjest TS Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Takk for svar !! Er vel forholdet til meg og mannen som er nede i en bølgedal bare kanskje. Samt at jeg tror jeg er en person som blir lett betatt av andre. Skal prøve å følge rådet om å holde meg lengt unna vedkommende. Men det vil ikke bli så lett da han er en av de beste vennenne våre og vi omgås ofte. Det er helt pyton!
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2007 #7 Skrevet 24. april 2007 Finn ut hva som mangler i det forholdet du har nå. Kan det endres? Om ikke, kan du leve med det?
Gjest TS Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Ser det er flere som tror det er ett tulleinnlegg men det er ikke det dessverre. Men uansett ikke noe kult å bli forelsket i en annen. jeg har valgt å ikke gjøre noe med det men vet ikke helt hvordan jeg skal få det til å gå over. Tenker på denne personen hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2007 #9 Skrevet 24. april 2007 Ser det er flere som tror det er ett tulleinnlegg men det er ikke det dessverre. Men uansett ikke noe kult å bli forelsket i en annen. jeg har valgt å ikke gjøre noe med det men vet ikke helt hvordan jeg skal få det til å gå over. Tenker på denne personen hele tiden. ← I stedet for å tenke på denne personen hele tiden, hvorfor ikke gjøre en bevisst innsats for å tenke på mannen din? Tenk på alle mannens positive sider, og hvor mye han betyr for deg. Jeg vet med sikkerhet at tankens makt er stor, bare spør alle de ungdomsskoleelevene som har tenkt seg syke, og så lenge du fokuserer på mannens mange positive sider er jeg sikker på at du vil glemme den andre fort som bare fy!
Gjest Silmarill Skrevet 24. april 2007 #11 Skrevet 24. april 2007 Kanskje du egentlig ikke er forelsket i han, men bare forelsket i selve følelsen av å være forelsket. At du er forelsket i selve forelskelsen mener jeg
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2007 #12 Skrevet 24. april 2007 Hei! Er i akkuratt samme situasjon som dg og vet akkuratt hvordan du har det... Er selv forelska i en kompis av oss begge... Vi vet om hverandres følelser, men prøver å styre oss. Dette er en situasjon som er så absurd at uten man har vært der selv så vet man ikke hvordan det er... Vi har endel kontakt på sms og msn, han er ikke hjemme for tiden... Men det er en håpløs situasjon som sagt og jeg tror ikke at det kommer til å bli noe samlivsbrudd mellom min mann og meg - vi har også 2 barn i lag... Håper du tar kontakt, vi kan jo prøve å finne en felles taktikk.. Klem G
la Flaca Skrevet 25. april 2007 #13 Skrevet 25. april 2007 Hei! Er i akkuratt samme situasjon som dg og vet akkuratt hvordan du har det... Er selv forelska i en kompis av oss begge... Vi vet om hverandres følelser, men prøver å styre oss. Dette er en situasjon som er så absurd at uten man har vært der selv så vet man ikke hvordan det er... Vi har endel kontakt på sms og msn, han er ikke hjemme for tiden... Men det er en håpløs situasjon som sagt og jeg tror ikke at det kommer til å bli noe samlivsbrudd mellom min mann og meg - vi har også 2 barn i lag... Håper du tar kontakt, vi kan jo prøve å finne en felles taktikk.. Klem G ← Hvis du har tenkt å holde på mannen din så bør du virkelig droppe å ha kontakt med han du er forelska i på sms og msn. Der går grensen.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #14 Skrevet 25. april 2007 Hei Ja, jeg er nok den første som har hatt følelser foe en annen og faktisk gjort så mye av det at vi skriver noen meldinger og er litt på msn med hverandre... Ikke at det unnskylder noen verdens ting, men for meg er det bedre å ha kontakt med han nå som det står på eller å ikke ha i hele tatt... Skulle jeg ikke hatt kontakt med han hadde jeg blitt vanskelig, tverr, sur og hadde følt at jeg hadde noe usagt med han.. Det gør jeg ikke nå, og fordi om livet mitt er vanskelig for tida er jeg gladere enn jeg har vært på lenge - og det er pga kontakten med han.. G
Antoinette Skrevet 25. april 2007 #15 Skrevet 25. april 2007 RETT FOKUS MOT DIN MANN! DETTE SKAL BLI ÅRET VI FORANDRER OSS; MEN IKKE GJØR DET VED Å BYTTE! TA VARE PÅ DEN DU HAR IDAG!!! ELLER SNAKK MED HAN NÅÅÅÅ!!! ← Også må vi huske å skru av Caps Lock knappen
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #16 Skrevet 25. april 2007 Også må vi huske å skru av Caps Lock knappen ← he he, morsommt Noe annet jeg ikke forstår med dette innlegget er hvorfor skal alt snakkest så mye om.... Er det noe gutter ikke kan fordra er det jenter som skal analysere hver følelse de får... Nyt følelsen du har når du er forelsket i din mann, nyt forelskelsen når du er forelsket i en annen enn din mann, men la det gå ut over din mann.... Forstod dere den? jaja, samme kan det varra.. G
Gjest TS Skrevet 25. april 2007 #17 Skrevet 25. april 2007 Hei! Er i akkuratt samme situasjon som dg og vet akkuratt hvordan du har det... Er selv forelska i en kompis av oss begge... Vi vet om hverandres følelser, men prøver å styre oss. Dette er en situasjon som er så absurd at uten man har vært der selv så vet man ikke hvordan det er... Vi har endel kontakt på sms og msn, han er ikke hjemme for tiden... Men det er en håpløs situasjon som sagt og jeg tror ikke at det kommer til å bli noe samlivsbrudd mellom min mann og meg - vi har også 2 barn i lag... Håper du tar kontakt, vi kan jo prøve å finne en felles taktikk.. Klem G ← Taktikk ja. Har du noen gode ideer ? Holder på å bli sprø jeg. Vi har også ett barn og jeg vil virkelig ikke at dette skal ødelegge familien vår men jeg klarer ikke slutte å tenke på han.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #18 Skrevet 25. april 2007 hei igjen Vet han om dine følelser, alså han som du føler noe "ulovlig" for? Det gjør jo han som jeg føler noe for og det hjelper faktisk at han vet om det og vi prøver begge å snakke hverandre til fornuft... Vi vil vel begge at ingenting skal skje mellom oss. Noen vil nok si at vi går for langt allerede, men dem om det. Når sant skal sies så liker jeg denne spennende følelsen og nyter å være forelsket igjen... Men det går nok over? Gjør det ikke det så har jeg et veldig stort problem.....
Gjest TS Skrevet 25. april 2007 #19 Skrevet 25. april 2007 Nei tror ikke han helt forstår at jeg virkelig er forelska i han og det tør jeg bare ikke si til han heller av en eller annen grunn. Redd han da vil trekke seg helt unna meg men det hadde jo kanskje vært det beste... Uff, blir helt tullete av dette jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå