Gå til innhold

J*vla influensa-dritt!!

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Så har eg blitt sjuk eg også då.. Har vore sengeliggande i tre dagar, vågar meg heilt ut på data-rommet dag.. Dristig, ja... Eg er så lei av å hoste, vere tett, ha feber, vondt i hodet, vondt i alle musklar og ledd, osv, osv.... Enda meir irriterande er det at det er heilt sinnsykt fint vær ute, og at det er tjukk stålis på vatnet! BLÆ! Vil bli bra igjen!!

Noen andre som e sjuke, her, kanskje...? *synessyndpåsegsjøl*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frisk som en fisk, jeg :erter:

Men vil bare ønske deg god bedring. Influensa er fryktelig, fryktelig, fryktelig :(

Håper du kravler deg ut i dagslys snart!!! Et godt tegn at du gidder skrive innlegg på KG, da.

Klem Maiken

Skrevet

Jeg har hatt influensa og vært sykmeldt fra jobb i over en uke, men er endelig oppe og går igjen! Tror årets influensa er av den tøffe typen; her i huset har det satt seg veldig fast i nedre luftveier (nei, ikke fiseringene!) med hoste, tett bryst og bronkitt-følelse uten at det var bronkitt. Noe dritt er det i alle fall!

Jeg hadde feber i 10 dager, og har vært inne og ikke orket å løfte en finger, har fått ødelagt 2 knallflotte helger pga. dette tullet *grrrr*

Trøsten min er at det som regel går over (!), og at jeg får meg en tankevekker: Tenk så heldig jeg er, som "bare" får litt influensa iblant, og slipper unna mer kroniske og alvorlige tilstander. Vi som klager over en liten kvise, har kanskje godt av å bli litt slått ut en gang innimellom. Så setter vi kanskje mer pris på at vi er friske, kan stå opp og gå på jobb til vanlig!

I morgen skal jeg på jobb igjen - og GLEDER MEG!!!

God bedring til deg, veslo!

Håper det går fort over, og at du får mange flotte vårdager framover som kan kompensere for dem du går glipp av nå!

:wink: Klem fra endelig oppegående

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...