Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 25. april 2007 #21 Skrevet 25. april 2007 Det med spytte på ryggen går heller dårlig når jenta skal vaske det bort og oppdager at det ikke er sperm Eller skal smake på det og så smaker det bare spytt ← Seff, men det er jo ikke å drite mer i den andre enn det er å skjelve litt ekstra, bare større sjans for å bli avslørt Det ene er like idiotisk som det andre.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #22 Skrevet 25. april 2007 Seff, men det er jo ikke å drite mer i den andre enn det er å skjelve litt ekstra, bare større sjans for å bli avslørt Det ene er like idiotisk som det andre. ← Ja det er jo idiotisk, men effektivt om du vil bli fort ferdig For da kommer mannen som regel også da
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #23 Skrevet 25. april 2007 Diskusjonen sporer av til fake-ikke fake. Det var ikke det ts trengte hjelp med. Jeg er kvinne, og jeg synes du virker rørende opptatt av at din kjæreste skal ha det godt. Du er en skikkelig mann som tør å foreslå sexleketøy! Er nok lurt å ikke mase for mye om det med orgasme, slik du gjør. Men jeg synes hun er litt ego når hun ikke en gang gidder å prøve å masturbere seg selv. Jeg masturberer hver gang kjæresten min tar meg, og det er helt nødvendig for at jeg skal komme.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #24 Skrevet 25. april 2007 Ja det er jo idiotisk, men effektivt om du vil bli fort ferdig For da kommer mannen som regel også da Og hvem lurer du da???
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2007 #25 Skrevet 26. april 2007 Og hvem lurer du da??? ← ..ikke sant! Hadde jeg oppdaget at jeg ble lurt på den måten, hadde det vært kveld. Og inntil da, hadde hun måttet nøye seg med halvfabrikata i stedet for å ha det bra. Fakere fortjener dårlig sex.
la Flaca Skrevet 26. april 2007 #26 Skrevet 26. april 2007 Jeg syns det virker som hun har ett vanskelig forhold til seksualitet og sin egen kropp, mye er ekkelt og hun blir sint hvis du tar opp ting. Når hun har det sånn er det antagelig ikke så lett for henne å gi seg hen og slappe av under sex, og da er det ikke lett å få til å komme. Hun vil ikke engang innrømme at hun har problemer i forhold til sex virker det som. Jeg har ikke noe løsning til deg, men vil foreslå at du er så åpen du kan, og at det kanskje kan få henne til å åpne seg mer etterhvert. Jeg tror ikke å presse henne til ting vil føre noen vei. ← Jeg ville også si at det høres ut som hun har et vanskelig forhold til seksualiteten sin, det blir for flaut å forholde seg til for henne. Men hun er ung enda, så la henne ta den tiden hun trenger.
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. april 2007 #27 Skrevet 26. april 2007 ..ikke sant! Hadde jeg oppdaget at jeg ble lurt på den måten, hadde det vært kveld. Og inntil da, hadde hun måttet nøye seg med halvfabrikata i stedet for å ha det bra. Fakere fortjener dårlig sex. ← Ja men er du ung og dum så kan det skje. Husker at jeg i yngre dager kunne fake en orgasme, men det var før jeg nøt sexen fullt ut. Nå da jeg er voksen trenger jeg iallefall ikke å fake!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå