Gå til innhold

Fortvilet mann

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym mann
Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjæreste i 2 1/2 år og er elsker henne veldig høyt. Vi begge er i starten av 20 årene. I starten av forholdet fikk hun et par orgamser og fortalte meg at jeg er den første hun har fått det med. Jeg følte meg beæret og ble glad for dette. jeg er veldig opptatt av at begge snakker sammen om hva man liker og prøver hele tiden og lytte til hennes signaler for og bli bedre. Et halvt år senere sluttet dette helt og siden har hun ikke fått en eneste orgasme uansett hva jeg har prøvd på, enten det er oralsex eller noe annet. Jeg har ikke noe problem med å være utholdende. Det jeg føler er at selv om jeg kommer blir sexen ikke fulkommen når hun ikke får orgasme. Begge skal jo få noe ut av det. I perioder har jeg lurt på om det er meg. Jeg vil bare si at jeg har også sluttet og snakke om orgasme for å ikke gi henne prestasjonsangst. Jeg blir litt frustrert når hun forteller at hun syns det er ekkelt og onnanere seg selv og knapt aldri har gjort det. Når jeg foreslår leketøy blir hun bare forbannet og syns det er ekkelt. Jeg foreslår at hun maserer clitoris mens jeg puler henne,eller at jeg maserer clitoris mens jeg puler henne, men hun vil ikke. Jeg føler at det er en mangel på interesse i å utforske sin egen sexualitet og det blir jeg frustrert av. Hun sier hun er fornøyd med å ikke få orgasme, men jeg husker hvordan hun reagerte da hun fikk sin første orgamse og det var som et jordskjelv, og hun syntes det var fanntastisk. Jeg setter pris råd fra andre kvinner og menn med erfaring fra liknende situasjoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Standardspørsmål, men bruker hun hormonprevensjon? Andre medisiner, stress, spenninger i kroppen, osv kan også være medvirkende årsaker.

Gjest Anonym mann
Skrevet

Ja hun bruker p-piller. Hun er ikke en spessielt stressa person. Er ikke spessielt anspent heller. Dette har jo vært vedvarende både igjennom stressende og rolige perioder.

Skrevet

Sier ikke at det nødvendigvis er grunnen, men nedsatt eller ikke-eksisterende sexlyst er svært vanlig på hormonprevensjon. Er det noen mulighet for å slutte på de, eller i det minste bytte merke? Vil neppe fjerne alle problemene, men det kan gjøre det lettere å komme i gang.

Gjest Anonym mann
Skrevet

Hun har byttet merke underveis i forholdet og har lurt på dette selv. Men hun er interessert i sex og blir kåt. Begge er veldig tiltrukket av hverandre. Jeg vet ikke. Hun er fornøyd med sex 1-2 ganger i uken men det er vel ikke uvanlig. 2 ganger en uke er sjeldent. Jeg er nok gankse mye mer viril enn henne men kvantitet i sexlivet er likevell ikke det viktigste for meg i et forhold. Jeg vil gjerne opnå den orgasmen hun fikk de par gangene i starten. Det var helt fantastisk for meg og det virket veldig intenst for henne. Føler man opnår sexuelt og følelsesmessig kontakt på en spessiel måte når begge får orgasme når man har sex. Selv om hun har hatt sexualpartnere før, noe som jeg ikke har, virker det som om jeg kan mer om min egen sexualitet enn hun kan om sin. Tror det har med onani å gjøre. Hun virker ikke særlig interessert i å finne ut av det heller. Er det rart jeg blir frustrert eller er jeg bare egoistisk?

Skrevet

du vet at 9 av 10 kvinner lyver om at de får orgamse.

Skrevet

Det tror jeg ikke noe på.

Skrevet
Det tror jeg ikke noe på.

vel det er vitenskapelige tall.

Skrevet

og over halvparten av alle kvinner får aldri orgasme!

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Hvorfor gjør dere det, egentlig?

Tror dere at dere får en bedre elsker av å la ham tro at han er god? :ler:

Skrevet

Kanskje det blir for mye mas og fokus rundt det?

Skrevet

Jeg tror ikke det er lett for deg å få partneren din til å komme når hun ikke en gang selv vet hvordan hun kan få orgasme på egenhånd. Eller så har hun veldig vanskeligheter med å få orgasme!

Dessverre ikke så mange gode råd når hun ikke en gang vil utforske seg selv.

Husker jeg og for noen år tilbake syns at onanering og sexleketøy var bare tøys og tull, litt ekkel tanke og. Fikk lissom ikke så mye ut av det. Men det var jo fordi jeg hadde ikke utforsket nok, jeg kunne ikke gi meg selv en orgasme, hvordan kan jeg da forvente at en annen skal kunne gjøre det

Gjest Anonym mann
Skrevet

Jeg tror ikke at hun faket. Jeg merket stor forkjell både på kroppen og vaginaen og alt egentlig da hun fikk orgasme. Jeg vil tørre og påstå at en mann kan merke forkjell på orgasme og ikke orgasme.hun er også en ærlig person. Hun fortalte meg at hun trodde hun hadde fått orgasme i før med tidligere partnere men at hun bare forveksleet det med den gode sexfølelsen. Utrykket hennes viste også at hun hadde blitt skikkelig overasket og tatt på sengen første gangen hun fikk orgasme. Fake teorien tror jeg man kan legge fra seg i dette tilfellet. Det hadde tross alt hvært mye lettere for henne og fake når vi har sex siden hun vet jo at jeg ønsker at hun skal få orgasme, men jeg setteer mer pris på at hun er ærlig som hun er nå. Hvorfor har flere kvinner enn menn anstrengt forhold til onani? Er det noe med hvordan vi blir sosialisert av samfunnet? Jeg har tilogmed foreslått at vi begge går til sexolog. Da blir hun provosert og sier at det ikke er noe galt med henne. Jeg foreslår ikke at det er noe galt med henne selv om vi går dit men at begge kan bli hjulpet av en expert på omerådet. Hun blir bare sintere. Jeg har selv gått en go del til terapi og ser hvor vanskelig mye av den norske befolkningen har for å inrømme at det kan være fint med extern hjelp selv om man ikke lider ekstrem psykose.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg syns det virker som hun har ett vanskelig forhold til seksualitet og sin egen kropp, mye er ekkelt og hun blir sint hvis du tar opp ting. Når hun har det sånn er det antagelig ikke så lett for henne å gi seg hen og slappe av under sex, og da er det ikke lett å få til å komme.

Hun vil ikke engang innrømme at hun har problemer i forhold til sex virker det som. Jeg har ikke noe løsning til deg, men vil foreslå at du er så åpen du kan, og at det kanskje kan få henne til å åpne seg mer etterhvert. Jeg tror ikke å presse henne til ting vil føre noen vei.

Skrevet

Jeg får ikke orgasme ved samleie, bare på egenhånd, med fingrene, vibrator el.l. Jeg har en superdeilig elsker som jeg har mye og god sex med og er ofte på "kanten", tror jeg skal få det osv. Blir litt frustert over det selv innimellom og vet at han også vil at vi skal får det sammen. Men sånn er det bare ikke...

Tror ikke alltid det er så lett å finne svar på dette. Det er tross alt ikke du som skal gi henne orgasme. Du kan stimulere henne, hun kan stimulerer seg selv, men dessverre ikke alltid det går likevel. At hun selv ikke vil snakke om det, er kanskje ikke så bra, men la temaet ligge en stund hvis hun ikke vil.

Gjest Persille
Skrevet

Så lenge hun ikke er kjent med sin kropp og reaksjoner så kan man jo ikke forvente alt du skal vite al det der.

Skrevet

Bare for å ha det sagt så kan man fake en orgasme lik den man egentlig har når man får en ordentlig en!

Kan fint fake rykningene i underlivet og skjelvingene etterpå :ler: Bare å stramme litt fortere og hive etter pusten og skjelve litt ekstremt :ler:

Gjest Elfrida
Skrevet
Bare for å ha det sagt så kan man fake en orgasme lik den man egentlig har når man får en ordentlig en!

Ikke så lett hvis man ikke har hatt orgasme før kanskje?
Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Kan fint fake rykningene i underlivet og skjelvingene etterpå :ler: Bare å stramme litt fortere og hive etter pusten og skjelve litt ekstremt :ler:

Sjølsagt, og vi kan ta dere bakfra og spytte på ryggen deres.. Men hva er vitsen? Da kommer dere jo aldri? Kanskje det ikke er så interessant for de som faker.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Sjølsagt, og vi kan ta dere bakfra og spytte på ryggen deres.. Men hva er vitsen? Da kommer dere jo aldri? Kanskje det ikke er så interessant for de som faker.

Det med spytte på ryggen går heller dårlig når jenta skal vaske det bort og oppdager at det ikke er sperm :ler: Eller skal smake på det og så smaker det bare spytt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...