Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei er en gutt på 30 år. har samboer på 30 og vi har to barn.

Problemet mitt er at vi aldri har sex..

2 ganger på 1 år nå er jævlig sjeldent.

Vil egentlig ikke gå fra hu pga barna.

Men er egentlig jævlig ulykkelig-

Grunnen er sier hu: at jeg har mast for mye.

nå har jeg egentlig gitt opp, føler ikke at noe går.

er ikke bare samleie jeg ikke har,, ingen oral eller runk engang.. aldri

hva faan skal jeg gjøre???

Noen som opplever noe lignende`?

blir seriøst gæærn .

har pågått sånn i 4 år tipper jeg, har vært sammen i 9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har kommet inn i et usunt mønster - det der går begge veier, jeg har opplevd hennes side. Dere trenger en pause, men først:

Sjekk fysiologiske årsaker (les: få henne til å bytte p-piller, om hun bruker)

Hvis ikke det virker, flytt ut for en periode eller dra bort. Hun trenger tid for seg selv, samlivet er blitt et fengsel. Ikke akkurat noe kompliment, men det skjer av og til.

hilsen mann

Gjest Bellatrix
Skrevet

Dere må finne ut av hvorfor dere har så lite sex. Det kan være et symptom på at forholdet deres ikke er som det skal være. Kasnkje dere kunne hatt godt av famileterapi?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja opplever det ofte :grine: Jeg vil mer enn mannen min for å si det sånn , men såå lite som dere har det, har vi det ikke. Men om jeg ikke tar initiativet og maser på han, så blir det bare en gang i uka

Skrevet

Deler dere husarbeid og ansvar for barn, eller faller mye på henne?

Kan hende hun er sliten og lei, og derfor ikke har lyst.

Forsøk å gjøre det hyggelig for dere begge en kveld, finn ut hvordan hun har det i forhold til jobb, barn, hus og deg, og om noe plager henne, ikke si etter 5 minutter at du savner sex, det kan drepe hele samtalen, og gi inntrykk av det er det eneste viktige.

Forsøket verdt, ihvertfall.

Lykke til!

Skrevet

Enig med flere her.

Avtal en tid med henne hvor DU fikser barnevakt, DU lager middag med levende lysog rolig musikk..bare dere to ! Kjøp gjerne en rosebukett.. Dette vil være en kveld hvor dere rolig kan prate om hvordan dere har det. Synes hun du gjør for lite i huset, er det hun som tar seg av all matlagginga/kjøring til og fra aktiviteter?

Da vil hun føle seg elsket, og hun får kanskje blodet til å bruse over igjen?

Skrevet

Kjenner det helt igjen. jeg får beskjed om at jeg har mast for mye, og nå har jeg latt han være ifred som han har ønsket i snart tre år, og siden jeg har gjort det har det vært sex toppen tre ganger i året... :grine:

Geir, jeg PM'r deg!

Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Kjenner meg igjen her, men det var jeg som var problemet.

Jeg vil be deg tenke igjennom om du bidrar ordentlig i heimen, slik at hun har overskudd til å ha lyst. Tenker da på at du tar din part både når det gjelder barn og hus. Gjør du ikke det, kan det være verd et forsøk. Men er problemet at hun er skikkelig sliten, må det mer til enn at du bidrar litt ekstra i 3-4 uker.

Vet du med deg selv at du bidrar vel så mye som henne, og da særlig i forhold til ungemas, så syns jeg du bør foreslå en tur til legen. Det kan være noe hormonelt som ødelegger lysten. (dersom hun ammer, vil det kunne være årsaken. Noen mister lysten så lenge de ammer. Kanskje på tide å slutte?)

Lykke til - det skal være mulig å få dette i orden. Vi greide det, og nå er det 16 år siden ting falt på plass :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke glem at du må kose med henne først, gi komplementer og lignende og ikke bare gå rett på sak

Gjest silkesvarten
Skrevet
Ja opplever det ofte :grine:  Jeg vil mer enn mannen min for å si det sånn , men såå lite som dere har det, har vi det ikke. Men om jeg ikke tar initiativet og maser på han, så blir det bare en gang i uka

enig med denne...

er alltid jeg som må starte om jeg vil ha sex..... :overrasket:

det irriterer meg sinnsykt.... skulle ønske han tok intativet av og til....

blir så frustrert.......

går det for lang tid og man begynner å drømme om sex... ja da er det bare å hoppe på :rødme:

men synest du bør prate med henne.. selv om det ikke er lett....

lykke til :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...