sneipen Skrevet 23. april 2007 #1 Del Skrevet 23. april 2007 Hei Er det noen som har erfaring med bruk av bryllupsplanlegger? Tenker på å sjekke hva de kan bidra med og hva det koster. Sliter litt med å finne ut av ting selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 24. april 2007 #2 Del Skrevet 24. april 2007 Planlegger i betydning en bok du kjøper eller en dere leier til å finne ut av ting til dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_86 Skrevet 25. april 2007 #3 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) tror det er ganske dyrt... dette har hjulpet meg en del på vei... det har jo ingenting med farger, blomster eller utseende da, men det er en mal så man kan bekymre seg for en ting av gangen... The Early Planning Stage • Decide where and when you want to get married and make arrangements for your marriage ceremony. • Compile your guest list in consultation with both families. • Book your reception venue - we will be more than happy to offer you any advice on this subject. Lykke til!!! ikke minst ha det gøy!!! Innlegg redigert, se Kvinneguidens regler om kopibeskyttet materiale. vimse-mod Endret 25. april 2007 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sneipen Skrevet 25. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 25. april 2007 Tenker på noen som gjør arbeidet for oss ja. Det største problemet vårt er å finne ut lokaler og overnatting - vi er mer opptatt av å finne et sted som har den riktige rammen enn hvor det er. Men å finne riktig lokale med tilhørende overnatting er helt umulig.... Kanskje vi er for kravstore rett og slett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ija Skrevet 25. april 2007 #5 Del Skrevet 25. april 2007 Hvor i langet holder dere til da? Har brukt ei fra trondheim som er veldig flink: www.bryllupstjenesten.no Vet også om disse: www.brudepikene.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sneipen Skrevet 29. april 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 29. april 2007 vi holder til i oslo området. var det dyrt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe_81 Skrevet 30. april 2007 #7 Del Skrevet 30. april 2007 Og brylluppet skal også være i Oslo-området? Der finnes det jo mange alternativer til lokale/overnatting, og også flere tjenester i forhold til arrangørservice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sneipen Skrevet 30. april 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 30. april 2007 Sorry, jeg var litt svimete - har bodd i oslo i mange år men har flyttet til Drammen nå da Vi har ikke bestemt hvor vi vil ha bryllupet ennå, det kommer an på hvor vi finner det lokalet vi er ute etter - og det skal helst være på Østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wicci Skrevet 1. mai 2007 #9 Del Skrevet 1. mai 2007 Kan jeg få anbefale et lokale? Selvom det er utenom det du spør om og litt unna der dere bor. Jeløya Radio på Jeløya, det er telenor sine kurslokaler. Jeg syns det var nydelig der og de har overnattingsmuligheter til 40 "tror" jeg. Dessverre kunne vi ikke ha det der da bryllupet vårt ble for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sneipen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 6. mai 2007 Takk for tips wicci, men vi blir vel ca 80 gjester, så da er det nok for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayaM Skrevet 6. mai 2007 #11 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har ilkke peil på planleggere. Men jeg vet at om du leser mye her inne, gjerne på litt eldre tråder så lærer man masse! Og er det noe konkret man lurer på, så spør. Som regel får man kjempe masse flotte svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 8. mai 2007 #12 Del Skrevet 8. mai 2007 Vi har bryllupsplanlegger. Det er ganske dyrt, 14 tusen betaler vi henne. Da planlegger hun alt for oss, i tillegg ordner hun all dekorering og vil også være der hele dagen og se til at ingenting går galt... og gjør det det så fikser hun det uten at vi trenger å tenke på det.. og det er utrolig deilig. Jeg tror jaggu ikke det hadde blitt bryllup denne sommeren dersom vi måtte stått for all planleggingen selv, har nok med unger, skole, jobb osv. Vi skal gifte oss to timer unna her vi bor også, så det hadde blitt veldig mye slit hvis vi skulle kjørt frem og tilbake for å ordne med ting hele tiden. Det eneste vi har gjort selv er å skrive gjesteliste, ordne med antrekk til oss, forlovere og brudepiker/svenner, møtt opp for å godkjenne blomster og prøvesmake mat og kaker. Syntes det er veldig behagelig å få en liste med valg etter våre ønsker som vi kan velge fra, også bare ordner hun det. Og bryllupet ser ut til å bli ennå flottere enn vi hadde forestilt oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.L Skrevet 8. mai 2007 #13 Del Skrevet 8. mai 2007 Vi har bryllupsplanlegger. Det er ganske dyrt, 14 tusen betaler vi henne. Da planlegger hun alt for oss, i tillegg ordner hun all dekorering og vil også være der hele dagen og se til at ingenting går galt... og gjør det det så fikser hun det uten at vi trenger å tenke på det.. og det er utrolig deilig. Jeg tror jaggu ikke det hadde blitt bryllup denne sommeren dersom vi måtte stått for all planleggingen selv, har nok med unger, skole, jobb osv. Vi skal gifte oss to timer unna her vi bor også, så det hadde blitt veldig mye slit hvis vi skulle kjørt frem og tilbake for å ordne med ting hele tiden. Det eneste vi har gjort selv er å skrive gjesteliste, ordne med antrekk til oss, forlovere og brudepiker/svenner, møtt opp for å godkjenne blomster og prøvesmake mat og kaker. Syntes det er veldig behagelig å få en liste med valg etter våre ønsker som vi kan velge fra, også bare ordner hun det. Og bryllupet ser ut til å bli ennå flottere enn vi hadde forestilt oss! ← Ahh.. Dette hørtes deilig ut! Vi skal gifte oss utenfor Oslo, og bor i Kristiansand. Det er ikke alltid like lett.. Tenk så deilig hvis noen bare ordnet alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sneipen Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 9. mai 2007 Vi har bryllupsplanlegger. .......... ← Dette høres veldig bra ut. Kan du sende meg en PM med kontaktinfo? Vi hadde i utgangspunktet tenkt å gifte oss i år, men vi klarer ikke å finne ut av hvor vi skal ha det en gang - og nå er det altfor sent til å få det til iår (sommer), så nå blir det nok utsatt. Men jeg tror ikke det blir noe bedre neste år, så jeg går for bryllupsplanlegger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå