Knøttet Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Hva menes egentlig med det? Hva må til for at man bruker p-pillen perfekt? At man tar den til samme tid hver dag, eller at man aldri glemmer den?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Slik jeg har forstått det: - Ingen løs mage eller oppkast - Ingen antibiotika eller andre medisiner som kan påvirke opptaket - Ingen glemte eller omstokkete piller - Kondombruk i 7-21 dager (avhenger av merke) etter siste tabbe. Altså siste dag med løs mage, siste antibiotikapille osv. Så godt jeg ikke bruker hormonprevensjon, hadde blitt rimelig paranoid av det
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Perfekt bruk; at kroppen absorberer en pille hver dag.
Susannah Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Hva menes egentlig med det? Hva må til for at man bruker p-pillen perfekt? At man tar den til samme tid hver dag, eller at man aldri glemmer den? ← Begge deler,vil jeg tro? Perfekt virkning blir kanskje litt annerledes, du kan jo som oftest ikke hjelpe for at du får diare eller kaster opp, for eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå