Gå til innhold

Barnestol til stua/tv-titting

Fremhevede innlegg

Skrevet

jenat har brukt saccosekk siden hun var 1 1/5 år.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. IKEA har jo en kjempesøt stol formet som en bamse. Guttene mine har en sånn, den kan legges flat eller bamsen kan sitte. De leker og turner og nikoser seg i den stolen..når vi har besøk skal alle ungene sitte i bamsen.

Skrevet

Hei! Vi har en butikk som heter Barnas Hus. Der har dem alt fra lekebiler til senger, bilstoler og møbler til barn. Du kan jo sjekke på nett om du finner det? Det er mange barnebutikker som ikke er med i kjeder, men som likevel har veldig mye rart man ikke forventer å finne der. Barnas hus er hvertfall en veeldig stor butikk.

Hvis ikke kan det hende Extra Leker har? Sønnen min fikk en slik stol da han var på den alderen:) Jeg skjønner hva du mener.

Skrevet

Supert, takk for gode tips. Da er det bare å gå ut og finne den "rette" ;)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Vet ikke om de sender til Norge, men denne lille gyngestolen med oppbevaringsplass i setet var utrolig søt :)

Skrevet

Jeg ser du ønsker lenestol, men også jeg - som flere andre her - anbefaler sacco sekk. Men kjøp da en liten og litt "fast" en. (det var jo snakk om at små barn - faktisk kan kvele seg i en diger "bofsete" bløt sacco -sekk. Fordi de ikke klarer å komme seg ut av dem).

Vi kjøpte lenestoler til de to eldste, og jo da - de ble jo brukt - men kom sacco sekken frem - "sloss" de om denne. ( en sånn gammel bofse type). Så gikk vi til innkjøp av en barne sacco - fordi jeg ikke orket å ha den store "stygge" bofsen i stua..... Da ble det enda mer "kamp" om denne - så vi endte med å kjøpe to.(FORT!! :ler: ) Etter det ble aldri lenestolene brukt. De er liksom ikke så gode og krumme seg sammen i og kose seg i...

Vesla liker heller ikke lenestolene, så nå har jeg satt de på loftet. Hun har også fått sacco sekk og storkoser seg. Og nå som sacco sekkene, har fine mønster og ny design - er de faktisk fine i stua... (er jo litt prippen på sånt også jeg da ;)

Dette er min erfaring ;)

Skrevet

Hei.

Vi har denne til vår prinsesse på snart 2: Teddy barnereclainer

Hun fikk den til jul, da hun var 1 1/2 år og elsker å sitte i den (selv om hun ikke har tid til TV så ofte. Jeg tror Skeidar hadde tilbud på den til 799,- eller 899,- før jul, så da kan det hende at de kjører den kampanjen igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...