Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #1 Del Skrevet 30. mars 2002 Ble litt overrasket her om dagen som en sikkert skjønner. Fikk vite av en venninne av meg at hun var usikker på meg fordi jeg var for snill! Med det mente hun at jeg aldri buste ut med noe uten å tenkt en gang, at hun sjelden hadde sett meg sint under diskusjoner. Jeg sier bestandig til mine venninner "gjør det du føler er rett", og gir råd, stiller kritiske spm hvis det trengs etc -Slik som venninner gjør-. Dette gjør at hun ikke stoler helt på meg. Hun sier jeg må jo bli sint engang jeg også. Jeg blir jo det svarer jeg, men har sansyligvis en helt annen måte å vise det på henne selv og evt andre.Jeg er ærlig overfor venninnene mine og sier det jeg mener. Men velger å si ting på en måte som kan være konstruktiv i stedet for at det bare blir kritikk. Alle de andre venninne mine sier at de stoler 100% på meg, at selv om jeg gir de kritikk så føler de på en måte at det er god kritikk og at de tenker over det som er sagt. Har jo spurt meg litt rundt, begynte jo å lure på om jeg var helt på bærtur. Men jeg har virkelig tenkt litt på dette i det siste. er det virkelig mulig at folk blir usikre på meg fordi jeg virker tolerant, forstående og er forsiktig med å dømme?(Slik bl.a beskriver venninnene mine meg) Jeg er jo like flink til å komme med sleivspark og alt slik som andre gjør, så jeg forstår ikke helt det her med at hun sier hun sjelden ser meg sint, fare opp for ingenting, ikke øser ut av meg frustrasjon over at andre ikke gjør det som jeg mener er riktig. Jeg gjør jo alt dette, men kanskje ikke så mye som hun gjør selv. Har virkelig begynt å tvile litt på meg selv ang dette. Jeg er for snill med folk sier hun til meg. Men må en få folk til å føle seg ille til mote bare fordi jeg skal si hva jeg mener? Har begynt å spekulere virkelig jeg nå... "Lost in space" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 30. mars 2002 #2 Del Skrevet 30. mars 2002 Det första jag kom att tänka på var ett ordspråk jag hört sägas i hela mitt liv: Det A säger om B säger mer om A än om B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. mars 2002 #3 Del Skrevet 30. mars 2002 ...og det er jeg helt enig i 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #4 Del Skrevet 30. mars 2002 Det minner litt om de som er sjenerte, men som feilaktig blir tolket av andre som arrogante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 31. mars 2002 #5 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg kjenner noen som aldri snakker stygt om andre, som aldri har noen mening i temaer som er veldig enten eller hva gjelder mulige standpunkter. Sympatisk er det jo. Selv liker jeg heller ikke konflikter så godt. Men av og til så lurer jeg på hva denne personen egentlig mener, hvor jeg har h*n, liksom. En annen ting som veninden din kanskje føler på er at når hun selv baksnakker etc., og du ikke følger opp, så blir hun stående alene med en dårlig handling. Dersom to mennesker støtter hverandre på slike ting kan man vite at dene ene ikke føler seg bedre enn den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå