L79 Skrevet 27. april 2007 #21 Skrevet 27. april 2007 I jula var vi på besøk hos et vennepar som har tvillinger. De har en ganske stor brio-togbane som de setter opp i stua hvis du får lov. Hver av guttene har hver sitt togsett som går på batteri mens de lager toglyder. Den ene var litt raskere med å få togsettet sitt på skinnene og kikka fornøyd på togbanen. Den andre plasserte toget sitt på banen, selvfølgelig mot kjøreretningen til det første toget. Mora til guttene skulle være grei og snudde toget, hvor den første gutten utbryter oppgitt: "Å nei! Nå blir det ukræsj!"
Lurvina Skrevet 27. april 2007 Forfatter #22 Skrevet 27. april 2007 Min datter på 2,5 var på badet da jeg kledda av meg for å dusje. Idet jeg tar av bh-en og tyngdekraften gjør sitt (dette var rett etter at jeg hadde ammet lillebroren) utbryter hun bekymret "ånei, puppene" og holder frem hendene for å hindre at puppene siger til gulvet. De er ikke så sprettne, men når ikke gulvet helt enda.. ← Så morsomt sagt da
LaraCroft Skrevet 27. april 2007 #23 Skrevet 27. april 2007 En utrolig festlig tråd dette her, jeg detter nesten av stolen jo
-frøya- Skrevet 27. april 2007 #24 Skrevet 27. april 2007 Har hørt denne fra en bestemor som hadde med barnebarnet sitt på ferie. De skulle ut å bade,så mens hun står og skifter,sier han mens han peker på magen hennes: magen din ser ut som en hamburger!
Mrs. K Skrevet 27. april 2007 #25 Skrevet 27. april 2007 Min datter hadde en venninne med hjem og skulle tøffe seg litt ved middagen. Hun ertet min mann og sa til ham at han var feit (det er han ikke). Venninnen formanet: "Han er ikke feit, han er innholdsrik!" 1
flickan Skrevet 30. april 2007 #26 Skrevet 30. april 2007 jeg elsker sånne tråder! Min nevø på snart 4 skal få en ny bror i sommer, men før vi visste kjønnet på babyen var det mye snakk om han skulle få en bror eller søster. Farmor sier; "det blir spennende det her; om du får en bror eller søster" Noe oppgitt sukker han til farmor, "det kan jo faktisk hende at det blir en beibi og da!" 1
Liskat Skrevet 30. april 2007 #27 Skrevet 30. april 2007 jeg elsker sånne tråder! Min nevø på snart 4 skal få en ny bror i sommer, men før vi visste kjønnet på babyen var det mye snakk om han skulle få en bror eller søster. Farmor sier; "det blir spennende det her; om du får en bror eller søster" Noe oppgitt sukker han til farmor, "det kan jo faktisk hende at det blir en beibi og da!" ←
Polly Ester Skrevet 1. mai 2007 #28 Skrevet 1. mai 2007 Sønnen min på 10 har ofte velformulerte utsagn. Her om dagen satt vi og spiste skinkebiff og koteletter. Han spurte hva slags kjøtt skinkebiff var og jeg svarte at det var svin. Han supplerte med å si at det kunne hende det var elg. Mannen min sier at det er bare bønder og sånne som skyter elg selv som spiser det, og jeg sier at det finnes elg i butikkene også, men det er kjempedyrt. Og da sier 10-åringen: "Åja, hvor mye koster det da? Koster det like mye som klær? For klær koster jo 299,-"! 1
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. mai 2007 #29 Skrevet 1. mai 2007 Min datter på 2,5 var på badet da jeg kledda av meg for å dusje. Idet jeg tar av bh-en og tyngdekraften gjør sitt (dette var rett etter at jeg hadde ammet lillebroren) utbryter hun bekymret "ånei, puppene" og holder frem hendene for å hindre at puppene siger til gulvet. De er ikke så sprettne, men når ikke gulvet helt enda.. ← Utrolig bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå