Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2003 #1 Del Skrevet 4. mars 2003 Er det noen som vet hva en t/r billett koster Stansted- London? Kjøper man dette på flyplassen? På flyet? Eller er det like billig å kjøpe det her hjemme på nettet til kr 255 t/r på 2.klasse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2003 #2 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg tok fly fra Dublin til London i sommer (Ryan Air), og da solgte de t/r billetter til London på flyet. Tror de kostet det samme som om du kjøpte dem på stasjonen. Du kan også kjøpe billetter på toget (det gjorde jeg fordi jeg ikke skulle ha t/r billett) til samme pris. husker ikke hvor mye de kostet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 4. mars 2003 #3 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er (mye) billigere og kjøpe billettene på flyet, enn på stasjone (og på nettet, Ryanair har en spesial-avtale. Jeg husker ikke helt hva det koster og kjøpe dem på flyet, £16- £20? Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 4. mars 2003 #4 Del Skrevet 4. mars 2003 Ryanair har en spesialavtale ja, men billettene blir ikke særlig billigere for passasjerene av den grunn. Rayanair selv har imidlertid provisjon på alle de billettene de får solgt på flyet og pusher dermed billetter ombord på flyet - selv om de vet at de lander så sent at siste toget har gått, og passasjerene må ta bussen. Og der må en løse egen billett. Ikke sparer du mye på å kjøpe billettene ombord på flyet heller Jeg flyr gjerne Ryanair og synes det er helt greit at verken mat eller annet er inkludert i prisen, men den praksisen de har med togbillettene, den irriterer meg! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå