Arielle Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Det er veldig vanskelig med konfirmasjonsgaver til gutter alstå. Noen som har noen tips? Det er til søskenbarnet mitt som jeg ikke har så velsig mye kontakt med, så det skal ikke være alt for dyrt. Rundt 300 kr. Og så vil jeg gjerne at det skal være litt mer spesielt enn en cd eller dvd eller noe. Noe som han har glede av litt lengre. Kom med idèer hvis dere har
Nemesis Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Kortholder hvor du får skrevet inn navnet hans på den hos gullsmeden
Top Gun Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Jeg hadde tenkt til å foreslå en fin penn, men siden han er 15 (det er vel konf. alder, er det ikke?) så vil han nok miste den eller et fjols på skolen hans vil stjele den. Kortholder hvor du får skrevet inn navnet hans på den hos gullsmedenGod idè.
kamela Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Kniv eller lykt med inngravert navn/telefonnummer. Kjekt å ha!
Kvist Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Koffert? Liker litt den symbolikken med at nå skal de ut i verden på egenhånd jeg da... også virker det litt mer nyttig enn en slipsnål.
IsaCathrine Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 Smykke Kortholder Koffert Belte Det broren min fikk i fjor.
MarianneHR Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Hva slags interesser har han? Er han friluftsinteressert kan du jo f.eks kjøpe noe friluftsutstyr. Eller så er jo bøker alltid gode gaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå