Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en hvit skinnveske og den blir, som hvite skinnvesker gjerne blir, fort skitten. Nå har den noen stygge, grå striper på den siden den har gått mot klærne mine som jeg ikke får helt bort med vann og litt såpe..

Hvordan rengjør dere hvite/lyse skinnvesker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frysepulver
Skrevet

Finnes en skopussegreie som selges i London som ihvertfall kan brukes på hvite skinn-sneakers, meget mulig det kan funke.

Jeg har ihvertfall venner i "skobransjen" som sverger til denne når de skal rengjøre Nike Airs osv., så antar den er "godkjent" ;)

Kan høre med en kompis som selger sneakers om han vet om et sted i norge som selger den, selv om jeg tviler...

Gjest Frysepulver
Skrevet

Hm, ok. Det er visst en guffelade fra et eget merke som heter Footlockers

Skrevet

Jeg har brukt vanlig jif skurekrem på min, funka fint det. Den hvite flaska, ikke den med sitronduft.

Skrevet

Prøv med hårspray :) Funker på skinnvesker for kulepennstreker og sånn. Så det på ekstrem rengjøring, haha! Men har ikke testet det ut selv altså. Prøv på en liten flekk først, spray på og tørk av.

Skrevet (endret)

Klær, støvletter og vesker i hvitt skinn tror jeg bare det var prostituerte som brukte.

Endret av Antoinette
Skrevet
Klær, støvletter og vesker i hvitt skinn tror jeg bare det var prostituerte som bruke.

:roll:

Skrevet
Klær, støvletter og vesker i hvitt skinn tror jeg bare det var prostituerte som brukte.

Ja da er vi plutselig blitt veldig mange prositituerte her til lands, i og med at så mange går rundt med hvite skinnvesker :sjarmor:

Skrevet
Ja da er vi plutselig blitt veldig mange prositituerte her til lands, i og med at så mange går rundt med hvite skinnvesker  :sjarmor:

Jeg vasser i kvinner med hvite støvletter og skinnvesker når jeg skal ned mot Jernbanetorget sent på kvelden :-)

Skrevet

Javel, jeg må virkelig være veldig horete som har en hvit skinnveske. Point taken. :roll:

Skrevet
Javel, jeg må virkelig være veldig horete som har en hvit skinnveske. Point taken. :roll:

He he, ikke sånn ment men det er endel plagg og tilbehør som er forbeholdt horer. Og hvitt skinn er def. på lista :ler:

Skrevet

Stakkars deg, du er så uopplyst :troest:

Skrevet
Stakkars deg, du er så uopplyst  :troest:

Ja jeg er nok det :ler:

Gleder meg til å se jenter med gjennomsiktige hæler når sommeren kommer. Gjerne kombinert med kort hvit skinnjakke og hvit veske. Classy ;)

Gjest DyneTryne
Skrevet

Ja, Rhiakath må være det mest horete mennesket jeg kjenner :ler:

Skrevet
Ja jeg er nok det  :ler:

Gleder meg til å se jenter med gjennomsiktige hæler når sommeren kommer. Gjerne kombinert med kort hvit skinnjakke og hvit veske. Classy  ;)

Når jeg tenker hvitt og prostituert tenker jeg sånne http://www.dildodama.no/shop.asp?mid=61778...&level1=9016307 i hvite.. Ikke hvit veske, det er lekkert ;)

Ja gjennomsiktige hæler det dødslekkert :ironi:

Skrevet
Prøv med hårspray :) Funker på skinnvesker for kulepennstreker og sånn. Så det på ekstrem rengjøring, haha! Men har ikke testet det ut selv altså. Prøv på en liten flekk først, spray på og tørk av.

Skal man la sprayen tørke først eller skal man tørke av sprayen med en gang? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...