Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vurderer å bytte parfyme til sommeren. Den jag har nå blir nok kanskje litt "tung" i sommer og den er vel med alkohol.. Bruker Amor Amor fra Chacarell nå. Hva bruker du og har du noen tips til en "sommerparfyme"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Advena
Skrevet

Akkurat nå bruker jeg Miss Dior Chèrie. Den er søt og passer godt til sommeren, synes jeg. :)

Skrevet

Jeg bruker Elizabeth Arden "5th Avenue" om dagen, og Calvin Klein "Euphoria" eller "Escape" på kvelden :)

Skrevet

Jeg har flere jeg bytter på mellom, men akkurat nå er det Miracle Summer fra Lancome. Ellers er vel Laura og Peak Performance litt lette fine sommerdufter blant de jeg har i skapet :)

Gjest Spring Hermit
Skrevet

Lacoste Touch of Sun.

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg har nylig kjøpt meg Bright Crystal fra Versace. Jeg synes den er lett og god og er en grei sommerdusft ;)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

Bruker Chanel.5

men nå er jeg på sommerduftjakt! vurderer coco mademoselle evt. bois . annbefalinger ønskes!

Gjest DyneTryne
Skrevet

Hugo deep red er det eneste jeg noengang har følt meg vel med å lukte, så ja den :)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

de lukter godt men så kort! alle av Boss. det er veldig dumt.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Synes du? JEg kan ha tatt den på om morgenen, og kommer til han "Mannen i min dal" om kvelden som kommenterer parfymen :) Det er iallfall den runde flaska som holder så lenge, kjenner den på meg fortsatt og jeg tok den på rundt 1 hu hei!

Men du har helt rett i at de lukter nam!

Skrevet

Bruker for det meste Pure Poison fra Dior, den har jeg fåt mange positive kommentarer for. Har også Armani Mania som jeg også liker godt.

Skrevet

Bruker midnight fantasy fra britney spears. Den er så utolig god og frisk!

Mange som kommenterer hvor godt det lukter :)

Skrevet

Nå bruker jeg Dior Addict 2. Kjempegod! :)

Skrevet

Bruker Chance fra Chanel og Pure Poison fra Dior

Skrevet

J'adore fra Dior er min favorittduft, sommer som vinter. Har prøvd å bytte litt, men finner liksom ingen jeg føler meg vel med...

Skrevet

Jeg er veldig glad i Burberry Brit. Har prøvd noen andre også, men dette er favoritten!

Har også kjøpt meg Nina fra Nina Ricci, og tenkte jeg skulle bruke den i sommer...

Skrevet

Escada Sunset Heat

Skrevet

Jeg bruker Cool Water fra Davidoff.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Miracel. :)

Skrevet

Jeg har:

Ralph by Ralph Lauren

Deep purple - Hugo Boss

Be delicious - DKNY

Light Blue - D&G

Amour Amour - Cacharel

Bytter ofte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...