jouvel Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Jeg har en haug med bilder etter en to måneders ferietur og har lyst til å printe dem for å lage et album. Er litt fersk med digitalkamera, så jeg vet ikke helt hva man bør betale for printing av bilder. Noen erfaringer? Og anbefalinger?
smile Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 (endret) Japan foto og elkjøp kom best ut i test på tv2 hjelper deg i forrige uke. Det står sikkert mer om testen under www.dinside.no Jeg er fornøyd med eurofoto. De kom også ganske langt opp. Endret 23. april 2007 av smile
mowgli Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Anbefaler Eurofoto på det sterkeste! Prøvde meg på Elkjøp siden de vant testen, men jeg var ikke fornøyd der så nå er tilbake igjen hos Eurofoto :-)
Sommerfugl83 Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Tips: Stort sett alle leverandørene har gode tilbud innimellom. Så om du velger ut den/de som er aktuelle kan du bare vente på et godt tilbud. Jeg gjør stort sett alltid dette og sparer mye penger på det Jeg fremkaller mye bilder og siste gangen fremkalte jeg nesten tusen bilder hos fotolabo til halv pris. Sparer litt penger da For min egen del har jeg vært fornøyd med foto knudsen, elkjøp, japan foto og fotolabo. Ellers kan du jo skjekke tv2 sine sider, de hadde nettopp en slik test på tv2 hjelper deg.
Eve Luna Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Tips: Stort sett alle leverandørene har gode tilbud innimellom. Så om du velger ut den/de som er aktuelle kan du bare vente på et godt tilbud. Jeg gjør stort sett alltid dette og sparer mye penger på det Jeg fremkaller mye bilder og siste gangen fremkalte jeg nesten tusen bilder hos fotolabo til halv pris. Sparer litt penger da For min egen del har jeg vært fornøyd med foto knudsen, elkjøp, japan foto og fotolabo. Ellers kan du jo skjekke tv2 sine sider, de hadde nettopp en slik test på tv2 hjelper deg. ← Jeg vil bare si at jeg stoler ikke særlig mye på tester utført av TV2 hjelper deg. Jeg brente meg på det en gang. Da var den en blender. Og det var noe av det dårligste vi kjøpte, selv om den vant testen hos TV2 hjelper deg. Jeg vil anbefale Fotolab. Har brukt dem i mange år og har alltid vært fornøyd med de. Ble ikke fornøyd med Foto knutsen.
tobarnsmamma1 Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 www.nettbilde.no bruker jeg... greie priser...og LYNKJAPP levering!!!! Greit å ikke vente en uke-to på å få bildene synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå