LaraCroft Skrevet 23. april 2007 #1 Skrevet 23. april 2007 Skal få tanta på besøk om bare få dager, ja bare to og en halv....og siden vi er prøvere så er jeg så spent... Ønsker så at det skal være to streker når jeg tester... Har så lyst til å teste meg nå jeg, men er det noe sjanse for at det vises noe på en test nå da??? Venter i spenning jeg...
LaraCroft Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2007 Ååå, kanskje jeg skal teste meg da... Men det er vel morgenurinen det anbefales å bruke, så kanskje jeg skal holde ut til i morgen...eller???
LaraCroft Skrevet 23. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2007 Er så redd for å få negativ Nå har jeg bestemt meg for å vente til i morgen, men jeg lurer veldig...Har ømme brystvorter, men det har jeg hatt en gang tidligere også, og det var før vi ble prøvere. Men nå er det sterkere liksom... Men det kan jo være psyken som spiller meg et puss også, og det er litt kjedelig hvis det er det som er tilfellet. Men jeg skal jo ikke klage da, herregud, det er pp 1 for oss...
LaraCroft Skrevet 23. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2007 Takk for det Monja... Men jeg ombestemte meg jeg...og testet meg likevel. Med negativt resultat :cry: Får nok bare være tålmodig å vente til IKM....
LaraCroft Skrevet 23. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2007 Jupp, er klar over det Nigo-san og håper selvfølgelig at det er grunnen til negativt resultat. Visste at det var størst sannsynlighet for at den var negativ... Bare klarte ikke vente...
LaraCroft Skrevet 25. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2007 ja, da er jeg ike så spent lenger....tanta kom idag da er det bare å vente til neste gang...
LaraCroft Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. mai 2007 Og nå er det bare en uke igjen til "neste gang" og jeg har gått med ømme bryster i flere dager nå, så da saster vi på bedre lykke nå
LaraCroft Skrevet 15. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 15. mai 2007 Takk for lykke ønskninger og kryssing av både fingre og tær... Får håpe at ingen av dere snubler da
LaraCroft Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 21. mai 2007 Ja, da er det ikke nødvendig å håpe lenger....her kom tanta natt til søndag Da er det bare å fortsette neste mnd....
LaraCroft Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #18 Skrevet 22. mai 2007 Takk for det Glow:) Vi har ikke prøvd på dette så lenge nei, så jeg kan ikke klage på noe enda. Hvertfall ikke når jeg ser hva andre her må igjennom.... Så det blir pp3 neste mnd...bedre lykke da...
LaraCroft Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 2. juni 2007 Ja da har EL vært og gjennomgått....hehe....så da er det bare å vente i 12-14 dager så får vi se da vettu, om det skjer noe...tvi tvi...venter bare i spenning jeg da
LaraCroft Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #20 Skrevet 8. juni 2007 Nå er det bare en uke igjen før jeg kan teste meg....dagene går så sakte når jeg venter slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå