Gå til innhold

renseprodukter

Cupcake

Anbefalte innlegg

Hei på dere! :D

Har lyst til å kjøpe en serie med renseprodukter, men siden inntektene mine er ikke noe særlig å skryte av for tiden, så må det nok bli en av de såkalte "billig" merkene. Jeg tenkte på Nivea, eller L' Oreal, kanskje Simple. Er det noen som har god erfaring med disse merkene, eller kan anbefale noe annet i samme prisklasse? Jeg har nok det man kaller kombinasjonshud.

Har ikke noe særlig problemer med uren hud, får noen kviser i ny og ne, men ikke så mye at det gjør noe.

Nå bruker jeg rengjøringsservietter; først en fra Simple, som jeg synes er veldig behagelig, og så en fra Clearasil ( :-? ) (Ja, jeg vet at mange av dere rister på hodet nå, men de er faktisk ikke så verst). :roll:

Takker på forhånd for alle tips! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at ansiktsvannet til Nivea er godt (det rosa). Det er iallfall mildt mot min hud

Loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Nivea Visage serien er en god serie hvis du fra naturens side har god hud og ikke er plaget med mye urenheter, hudorm, sorte prikker etc.

Sats på Nivea du!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. :-)

Da skal jeg nok ta meg en tur til nærmeste Nivea utsalgssted imorgen. :-) Ja Milla, tror ikke huden min er så verst, har aldri sett en eneste liten hudorm eller sort prikk. :-)

Er det noen Nivea produkter som er bedre enn andre? Var akkurat innom Nivea på internett, og det er jo ganske mange typer renseprodukter å velge mellom... noen anbefalinger? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nødvendig å bruke ansiktsvann/toner etter rens? Tenkte jeg først kunne bruke Nivea Gentle Water Cleansing Cream og Nivea Soothing Toner (den rosa) etterpå. Blir dette riktig? Er det noe mer jeg må huske på? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...