Rosalie Skrevet 23. april 2007 #2 Skrevet 23. april 2007 Mitt nyttårsforsett er å jobbe 37.5 timer i uka. Dvs. å jobbe mindre overtid enn tidligere. Og noen uker jobber jeg faktisk ikke overtid i det hele tatt, og jeg jobber jevnt over færre overtidstimer enn tidligere. Så jeg er fornøyd, selv om jeg nok er oppe i 45 timer i uka i snitt.
Eve Luna Skrevet 23. april 2007 #3 Skrevet 23. april 2007 Ærlig talt, så har jeg allerede glemt hva min nyttårsforsett var. Tror jeg må kikke i tråder jeg skrev i rundt juletider, for å minnes.
Gjest *Magica* Skrevet 23. april 2007 #4 Skrevet 23. april 2007 Bra! Jeg skulle tulle mer og bli mer aktiv. Jeg er i bedre form, har gått ned tre kilo. Og heldigvis ledd mer.
T__|:)|__S Skrevet 24. april 2007 #5 Skrevet 24. april 2007 Jepp! Jeg skulle spise sunnere, spise frokost og trene.. Nå sykler jeg til jobb 2 -3 ganger i uka (og elelrs når jeg skal i butikken) Svømemr to ganger i uka, og spiser frokost og masse sunt.. Skulel også bli mer positiv, og det tror jeg kom av seg selv når jeg ble litt mer aktiv!
LaraCroft Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 Ja synes jeg klarer meg bra jeg Skulle ta bedre vare på helsa, alt hva det innebærer.... Selv om jeg skulle ønske jeg var mer aktiv enn det jeg er nå, selv om jeg trener regelmessig... Men jeg føler at dette går rette veien i alle fall
Gjest Camillo Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 Klok av skade, har jeg ingen nyttårsforsett.
Luzi Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 (endret) Haha husker ikke hva de fleste var engang. Har somregel en laaang liste. Eneste jeg kan huske og som jeg har holdt, er å trene annehver dag i ukedagene, og i helga hvis jeg ikke skal noe før på kvelden. Den er jeg ganske stolt over å ha fått til:) Endret 1. mai 2007 av Luzi
talin Skrevet 1. mai 2007 #10 Skrevet 1. mai 2007 Klok av skade, har jeg ingen nyttårsforsett. ← Klokt valg.
Helen Skrevet 1. mai 2007 #11 Skrevet 1. mai 2007 Siden jeg aldri klarer å holde nyttårsforsetter så har jeg sluttet med å ha noen for mange år siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå